środa, 9 maja 2012

Cześć!

Hej to ja lpssąsuper z bloga www.littlestpetshopija.blog.onet.pl . Niestety , ale Onet miał wiele błędów i notki lub komentarze się nie opublikowały więc postanowiłam przenieść się tutaj.Chciałabym mieć dużo komentarzy a do tego potrzeba fajnych notek no nie i ja nie mam pomysłów na notki ;_; Na początku widać obrazek - moim ulubionym petkiem jest ten czarny longhair :)  Na spanielku widać jeszcze krzyż po szkole horroru ale sie zmył tak samo jak z brudnym czymś na brzuchu Czarnej :D To taka krótka notka już jutro dodam fotki , bo na onecie sie nie dało. Papa :D

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że tu założylaś, jak chcesz to mogę Ci poodać parę pomysłów, masz w ogóle GG?
    zapraszam na NN u siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. life-and-lps.blogspot.com okazja! u mnie moje lps sprzedaję! ^_^ możesz kupić jak chcesz xD ciekawie się zapowiada. ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh marzę o tym kocie. T.T'' Fajny jest. ^^ Nie martw się, też nie mam pomysłów. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że masz tu konto. Masz gg?
    Zapraszam:
    http://naszekochanelittlestpetshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń