czwartek, 10 maja 2012

Moja Kolekcja LPS

Hejka :D
Dzisiaj napiszę wam coś o mojej kolekcji ^^ Liczy ona 102 lps'y o czym napisałam w ramce , kilka domków o czym również napisałam w ramce i..w sumie przeczytajcie sobie w ramce xD Na pierwszy ogień idą domki
Może nie widać , ale jest napisane "Kto Skopiuje , Pożałuje ! ];> " i adres bloga . To jest były dom Czarnej i Ramzesa teraz..teraz stoi pusty xD Dobra , dalej...
Uuu , moje centrum :) Jak widać jest troszkę..em...zrujnowane po ostatniej imprezie Rozalie i Dżejka xD (przy najbliższej okazji pokaże ich) Jedzenia nie poskładali ! Wstydźcie się xD 
Obecny dom Czarnej i Ramzesa.I  oczywiście Tiuzdeja  , ich syna . 
Jeszcze tylko 2..co ja gadam (w sumie to piszę xD) 3 !
Taa tu jest plac zabaw. nie ma co o nim mówić...


Moje wy iguanki :3 Mogę przedstawić? Od lewej - Igi , Flux , Kam , (brak imienia) , Luxy
Ja je normalnie tak kocham ze zaraz jak skończe pisać to im imprę w domu zrobię i przyjdą wszystkie lps'y xD

Tego domu nikt nie posiada ale mam do wyboru Króliki lub pltaki DORADŹCIE !!!
~~~
To moje wszystkie domki teraz czas na lps'y !
Jupi moje petki :D
Dodatki..nie ważne . Pokażę innym razem .  Jutro notka o kilku moich petshopach :D pokażę też dżejka i rozalie :3 I..moją przeróbkę lps'a ! Do jutra !

3 komentarze:

  1. super [pamietasz Laxego ale nie petka tylko pulpeta]micua hahahahahahh

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, a co do tego domku to niech mieszkają w nim króliki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jesteś dorosła prawda? :o

    OdpowiedzUsuń