poniedziałek, 14 maja 2012

wiek nie przeszkadza w kolekcjonowaniu

Hej ! W tej notce napisze o naszym wieku a petshopami.Otóż wiele osób przestało lubić petki , bo uważało że są "za stare" . To , ze inni nie lubią ich nie znaczy że ty też tak musisz  ! Co możesz zrobić? No , na pewno nie mówić w szkole o nich.   Ewentualnie najlepszemu koledze.Ale na tym koniec. Dlaczego ? Jak usłyszy to jakaś osoba która broń Boże nie może o tym wiedzieć to masz przechlapane ! Będzie sie z ciebie nabijać . Również bierz pod uwagę to , jak bardzo jest zaufany tobie przyjaciel , któremu chcesz to powiedzieć.

Masz powyżej 11 lat? Jest problem.No bo wiecie zaczya się dojrzewać i petshopy to takie jak dla nas teraz Barbie . Może zrobicie tak jak ja , ze na początku będziecie mieć tylko swoje ulubione lps (ja trzymałam na półce Ramzesa , Czarną , Dakotę i Tiuzdeja ale jego tylko dlatego że jest fuzzy) a potem wyjąć resztę ,  poustawiać na biurku,  wyjać dodatki , znaleźć miejsce na nie i zrobić zwykłe miasto ;D

Nie masz pomysłów jak się bawić? Nie ma nic prostszego niż bawienie sie ! Wystarczą ci twoje ulubione lps , ale najlepiej zrobić całe miasto , wygodniej będzie się bawić ;)) Np. można się bawić że parka idzie do night clubu i dziewczyna zakochuje się w najlepszym przyjacielu tego chłopaka i wiecie..ja lubię takie romantyczne :) Nie że jakieś u lekarza "ajajajć boli mnie nóżka panie doktorze ratunku" czy coś. Po prostu wiecie....lubię akcje a nie duperelki

Podziwiam Fire Shorthair 7 , że ma 15 lat i zbiera lps ! I w dodatku taka wielka kolekcja..Szacun :D

Podsumowując : Na lps'y zróbmy się za starzy wtedy kiedy sami to odczujemy , a nie kiedy inni zrobią to za nas.Wiek nie przeszkadza w kolekcjonowaniu
Pa ;D

2 komentarze:

  1. 'Masz powyżej 11 lat? Jest problem' - WTF? Mam 13 lat i problemu nie ma. o3o'' Ja tam nie lubię rozkładać całego miasta bo 1. mam mały pokój ;c 2. nie chce mi się potem sprzątać. Ja się lubię bawić... różnie. XD Btw. gdzie kupiłaś Czarną? *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał super nocia O.o Piękne słowa kobieto ^^

    OdpowiedzUsuń