sobota, 12 maja 2012

Kilka moich lps 2

Hejka ! Dziś zrobimy dalszą część notki o niektórych moich lps :3 Najpierw PS'y
do Maniaklps : Możesz :3 Chętnie przeczytam u ciebie na blogu 

~~~
Zaczynajmy !
To jest Scale.Nie jest moim ulubionym lps , po prostu daję fotki jakie mam w "moje obrazy" 
Wow , zdjęcia z Amidalą szybko sie przesyłają xD Tu jets podpisane kilka razy bo jak dawałam na yt jako tło kanału to zawsze coś przysłaniało albo ucinało nazwę.To zdjęcie robione w aucie
Oto Rozalie . W swoich sportowych okularkach xD
To fotka na konek Fire Shorthair 7 ;D Mój najulubieńszy z najulubieńszych ,  1 miejsce na 102 miejsca czyli Czarna ! 
A tu Franklin (u July to Szarik) przy zachodzie słońca 
Wieża iguanowa ! Wszystkie moje iguanki
Mój podróżnik Nicolas Flamel znany bardziej jako Corgito (Corgito ergo sum xD) jeszcze przed wyprawą do PetTown
~~~
To niestety koniec zdjęć ;( Ale za to jutro ciekawa notka ! Dlaczego ? Odbudowałam swoje miasto , bo jak byłam sama to wiecie nie miałam co robić i postanowiłam posprzątać i..lps się gdzieśtam zmieściły ;) I nakręciłam filmiki nowe zaraz je dodam na moje konto youtube mucha224 subskrybujcie i do jutra :)

2 komentarze: