piątek, 11 maja 2012

moje lps , moja przeróbka

Cześć !
W dzisiejszej notce opiszemy kilka moich lps , ale najpierw PS'y
do Fire Shorthair 7 : Ok podaj ;D Mam gg 9100477
do Psiakowa : Nie mogę kupować lps T.T mam ich dużo
do Ania777 : gg 9100477
 ~~~
OK , zaczynajmy najpierw moja przeróbka
Ta wiem nie wyszła mi i nie piszcie rzeczy typu "nie jesteś już kolekcjonerka " " zdrajca przerabia swoje petshopy" czy coś w tym stylu.Po prostu nudziło mi sie xDD
Dobra dalej...


To jest Tiuzdej mimo , iż nie dostałam go we wtorek ale w czwartek xD To syn Czarnej (ma zielone oczy jak ona..oczy po matce..Harry Potter xD) 
Yay ^_^ Bosski jesteś Kamuś xD Nie wiem jak dla was ale dla mnie to  jeden z najpiękniejszych lps ^^
Uuu , Lilly :D Czasem jak się bawię lps to ona jest Amelią Bones (z Pottera ^_^)
Och jakie to stare zdjęcie ! Z 2011 !
O tu jest podpisane moją nazwą na YT ;D  Amidala na przemoczonym murku
Och Snakey , och Coldi ! Me wężusie ^_^ Dobrze , że mam podełko z lps przy sobie , wyjmę je sobie i je obejrze :3 One powinny się zamie,nić oczami~!

Oto i......Dżejk ! Tak właśnie ! Długo wyczekiwany przez was , wreszcie jest ;D
Ooo mój Partuś ;3Jeszcze przed operacją lewego oka ! (to opis do hipopotama)
A to Tigger ;3 Ach , ale ty młodo wyglądasz ! Choć  no tu to sie zobaczysz.Aaa , nie chcesz? Trudno
To koniec notatki , wbijajcie na gg to poGGadamy ;D pa

3 komentarze:

  1. Śliczne petki *u*
    Najbardziej mi się podoba szynszylka i fuzzy tabby ^u^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę też zrobić tak jak Ty,że wstawić zdjęcie swoich ulubionych lps na bloga?
    Wiesz,pytam się,żeby nie było,że zgapiam czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super LPS :) Ja chętnie z tobą poGGadam xD ^^

    OdpowiedzUsuń