czwartek, 24 maja 2012

Oceny Samańczyków ^^

Heja !!
W dzisiejszej notce oceniamy Samańczyki ! Wiem , dziwna nazwa ale tak już jest xD Samańczyki , czyli cudne lps'y ...oto i one !


To są te chihuahuy (lol nie wiem jak się pisze xD) na 4 nogach.Oceńmy je !!!

Oto piękny samańczyk , pierwszy taki kształt , numer 96. Ma ładne cieniowanie , ale kolor oczu mógłby być np. jasnoniebieski lub zielony ^^. Daję 8,5/10

AAAAAAAAA ! Jaki on śliczny ! Tylko szkoda ,że ma zeza ;( Ale ten ciemny brąz z białym to sam miód (co tam że nie  nie lubię miodu xD) 10000/10

Hmm..coś mi nie pasuje.Jest brązowy  , ma biały , czego chcieć jeszcze? Może oczy...8/10

Ugh..samańczykowce są do siebie coraz bardziej podobne...Ale ma fajne to na górze takie biszkoptowe <33  9/10

Ach , moja BYŁA Orion...nie kopiujcie imienia. 10/10


oszaleję , jeśli nastepny będzie podobny ! 9/10

Yyy...on na innym zdj. jest brązowy ..zobaczcie O.o

Co nie? No ale bardzo mi się podoba 10/10

Ona wygląda mi na modnisię :P Mogę odkupić od kole , ale kaski brak  9/10 za kolor :/

o.o trochę...ten...no..dziwny...ten pasek..mogło by być cieniowanie ;( No ale nie jest zły..9/10

(sory za wielkość blablabla) fioletowy? no nie no nie jest źle..8/10 bo ten kolor trochę głupi

łau ale super 10/10

Spoko numerek ;p 1199 ;p Byłby łądniejszy , gdyby nie oczy..tak to 7/10

te oczy..i kolor też taki sobie 5/10 bo lubię kształt xD

omg...ohydny ! te strzałki nad oczami..ogólnie nie podoba mi się , przywodzi na myśl biszkopty z jakąś wódką (wódka czarne biszkopt brąz)

ten taki dziwny..różowy nie pasuje.Ale dam 9/10

X_X co to jest ? 3/10 oczy kolor i wgl są okropne !

podoba mi się ^^ 10/10
~~~~

i w ten oso sposób oceniłam samańczyki. Do jutra ! Nie wiem jaka notka jutro...aha ! Bo jadę na działkę czyli do koleżanek i do tej co ma super dodatki :D To do poniedziałku !

10 komentarzy:

  1. Ja mam tego brązowego co ci się tak podoba O3O

    OdpowiedzUsuń
  2. O.o jest napisane Że opublikowałam to o 23:38 jak aj to rano pisałam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest inna godzina.. Wiem, ja kiedyś pisałam po południu i było napisane, że o 6 rano. Ja tego nie rozumiem. Co do notki, to się pisze chichuachuy :D. Fajna nn, pozdrawiam !
      lps-friends.

      Usuń
  3. pierwszy komentarz za mini konek :P

    OdpowiedzUsuń
  4. drugi komentarz za mini konek xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten trzeci (#219): mam takiego, ale gdzieś zgubiłam... Aaaaa...

    OdpowiedzUsuń