środa, 27 czerwca 2012

Informacje o Czarnej ;D

Siema ! Dziś wróciłąm ze szkoły wcześnie (o 14 byłam już przy kompie) a w dalszym ciągunie było notkim xD.Ogarnełam pokój i wyciągnęłam lps'y.Przypomniało mi się , że Dacota musi się myć codziennie (łatwo się brudzi) a nie myła się od 3 m-cy i ma pomarańczową plamę na boku T.T No , al nie wścieka się na mnie . Mówi "Ależ tak , doskonale cię rozumiem" xD . 
Umyłam też Czarną , mimo , że ona tegonie cierpi . Umyłam je w czekoladowym płynie . Dacota już przesiąknęłą tym zapachem ale Czarna pachnie jak-czekolada-i-jednocześnie-zapach-którym-pachnaiła-od-lutego xD No i postanowiłam , żeby napisała coś o sobie ...

Hej :D Jestem Czarna...no bo jestem czarna xD Moim ulubionym kolorem jest czarny.Dlaczego?Bo JEST  czarny xD Moją ulubioną emoitkonką jest xD ale lubię też O.o 
Do tematu : NP mówi , żebym napisała coś o sobie . No piszę przecież ! Kocham wspinaczki *.* po kaloryferze xDD 
Lubię w sobie to , że zawsze pachnę zapachem z tamtąd , skąd mnie przywieźli ;DCzyli ze sklepu , potem na alle , potem do czyjegos domu potem znowu an alle następnie do domu koleżanki NP a stamtąd za wymianę ze świnką morską :-D Uwielbiam swoją historię xD 
Obie z Dacotą mamy urodziny w lutym , toteż zawsze są huczne imprezy :D
Moim ulubionym miejscem jest szafka na której stoi akwarium i parapet . Lubię sobie pooglądać facetów w samych majtakch na balkonie którzy myślą że są macho a tak naprawdę zwykłymi pajacami . Oto moje notatki 
(XD)
Wtorek , 13:32:23 
Jakiś pulpet wychodzi na balkon . Spuszca papierosa na głowe pulpeta2 który wychodzi z warzywniaka . Żre chipsy . Wchodzi jego żona i tłucze go wałkiem do ciatsa po głowie 
Dalje nie mogłąm robić notatek , bo inni coś ode mnie chcieli . 
Potpatrywanie to moja pasja xD
Moja pani ma sposób , na moją chorobę (nieruszanie sięgłowy) Trzeba mną rzucić o podłogę (najlepiej w kuchni) a wtedy wszystko się rusza jak w szwajcarskim zegarku . Nie jest to zbyt przyjemne xd
Mam chłopaka Ramzesa na którego mówię Ramzi , chociaż on tego nie znosi ;* 
A tak właśnie , nie wiem czy wiecie , ale jestem ulubionym lps naszej pani :D
Chodzę do nieistniejącego jak narazie liceum (ma powstać na wakacje) . Moja pani nie robi lekcji tylko chodzi tu o zadania domowe , sprawdziany , przyjaciółki, CHŁOPAKÓW ...
 Moim ulubionym przedmiotem jest  anglik :DD  Mam zamiar na wakacje uciec gdzieś z Ramzim ...za granicę  :) 
Moje ulubione frugo? Czarne :p Najgorszy przedmiot ? Historia . Lubię czekoladę? Tak ;D ALE nie czarną ;< 
Kłócę się z Dacotą o byleco ; to nasze hobby 
włąszeniejchdakmjdcjndhcjcvcn ddacot aopraze3s6tajn cjdjdndhjcj!!!vjncbn 
ddacot aopraze3s6tajn<--- to miało znaczyć Dacota przestań !  Wskoczyła mi na klawiaturę -.-'
Żegnam się z wami :(  może napiszę jakąś notkę na spis-moich-lps ;) 
Pa!



JużJuż? Nareszcie -.-
Żegnam się z wami muszę cośtam zrobić z lps xD Pa 
JJu

3 komentarze:

  1. fajna nocia ja dzis skonczylam o 11:30 a jutro w szkole bede miala tylko zabawy i ide na 11:00 a koncze o 13:00 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, moja Blacky też lubiła wspinaczki na kaloryfer, ale w sumie nie jedyna. xDD Row to tam magnesu nie miau (celowo) -.-'
    BM

    OdpowiedzUsuń