wtorek, 17 lipca 2012

Wróciłam c:

Hej ! Nie wiem , czy zauważyliście , ale wróciłam  .  Mam jedno zdjęcie z obozu . Mojej ręki i gluta xD
xDD Poszukam czegoś jeszcze ...
O..mam.Zobaczcie co zajebiaszczego dostałam :
Super , nie c: ?
Dobra a teraz to , jak się wczoraj bawiłam lps (w domu)
xDD no bo ja tak lubię....nie wiem czemu xD Potem ta farba zeszła , tylko Franklin (collie) miał unieruchomiony tyłek w gipsie bo Ramzes go pinezką dziabnął xD
Tylko tyle mam zdjęć , ale nie miałam czasu na robienie , no bo jak ,  u licha? Przeczytanie Więźnia Azkabanu , Księcia Półkrwi i Insygniów Śmierci w 2 tygodnie nie jest takie łatwe ! 
~~~~~~
Pada u nas....Zaraz nakręcę zwiastun do mojego nowego filmu >:D Czołówka jest na YT tak samo jak kilka innych filmów . Nie mam już o czym pisać , więc pa !

5 komentarzy:

  1. ALE FAJNE TE DODATKI, MOŻNA JE UZYĆ DO RÓZNYCH WYROBÓW *.*, ZAPRASZAM U MNIE NNM :D

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER zabawa! ^^ Straszna... O.O XD Co to za glutek? XD Zapraszam so mnie:
    http://naszekochanelittlestpetshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM DO MNIE NA http://moje-donuty-i-nie-tylko.blogspot.com/
    =SKOMASZ ^^

    `FS7

    OdpowiedzUsuń
  4. KIEDY NN ? BO U MNIE JUŻ SA NA OBU BLOGACH ZAPRO :D

    OdpowiedzUsuń