poniedziałek, 1 października 2012

Oceniamy Hipopotamy :D

Cześć! W tej notce będę oceniała hipopotamy.Każdy wie, jak wyglądają. Ale lepiej, tak dla pewności pokażę je:

Chciałam większe, ale się bałam, że wejdzie na ramkę z notkami wcześniejszymi, czy co ja tam mam po prawej stronie xD Zaczynajmy oceny!

Ale śmiechowy ;D
Ma fajny kolor oczu, ale mały zez :( Za to 9/10 
Kolor nie wiem jak ocenić xD Doskonale pasuje do oczu, takie to urocze 
Osobiście bym go chciała. Specjalna edycja i w ogóle :)

Nastąpiła przerwa 429  numerowa. Przed chwilą liczyłam XD


OMG >.>
Nie lubię tego koloru jakiego ma oczy ;/ 7/10 Bo się urzekająco gapią *.*
 On jest taki wyprany XDD Ale bardziej naturalny ... kurde, nie wiem! 8/10
Tego bym nie chciała. Chociaż ma fajną kieckę xD



........
 Fuj :/ Co on ma za oczy! 2/10
Niezbyt fajny ;/ Taki "oczodobijny" 
Nie chciałabym go...w żadnym wypadku!

Hurra! Superbohater przyszedł ratować cały LPSŚwiat :D
Zielone ocka :D 9/10 Za bardzo jak smarki XD
Kolor tęczowy. Podoba mi się! Ma nawet flagę Polski na czole xD I kropkowany brzuch :O Chciałabym go...


On ma kawałek bluzki blythe a sobie xD Jego oczy wyglądają trochę ciemniej w rzeczywistości! Są takie bardziej morskie... 9/10
Uwielbiam te jego chmurki i kwiatki/lizaki oraz kropeczki ;* A jego kolor jest jaśniejszy,bardziej błękitny, nie taki błyszczący i w ogóle. Uwielbiam go :) I z racji tego, że kropki wyglądają jak konfetti na imprezie to nazwałam go Partuś 

Robimy wielki skok do numerów 2001-2100 (urodziłam się w 2001 xD)


Starł sobie kolano xD
Ten kolor tu nie pasuje! A fe!6/10
Kolor taki za bardzo żywy xd Ale ma fajowe kropki nad okiem. 8/10
Tego hipo bym nie chciała ;/ jakiś odpychający 

300 numerów dalej.....(a tak dokładnie 311)


Ekhem....
Dżizas, to nie wygląda jak hipopotam x(
Pewnie nigdy nie wspominałam, ze nie przepadam za wściekle różowymi petkami
Oczy ma hipnotyzująco niebieskie X.X
Nie chciałabym go! Za chiny!

Dobiegła końca notka ta o petshopach tych XD Jutro notka o takich sprawach nie-zdjęciowych. Czyli np. jak robię oceny z lps i inne rzeczy związane z blogiem i nie tylko-bo chciałabym opisać to, jak byliśmy w humanitarium. To na  tyle! Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz