sobota, 27 października 2012

Ogólności

Heja! Czy tylko u mnie pada śnieg? Normalnie wyszłam na dwór i tam peeeełno śniegu. Za blokiem mamy łąkę i poszłam nad moje sekretne miejsce nad rzeką i niestey rzeka nie zamarzła :c  Aha, a co do łąki to nie myślcie że miaszkam na jakimś zadupiu :3 Mniejsza o to.
Wzięłam ze sobą lpsa- oczywiście to był mors. Bawiłam się, że prowadzi program "życie na arktyce". Niespecjany. Mogłam wyjść tylko na 20 minut, bo się zaraz ściemni. No i tam Morsi gadał o uciekaniu przed niedźwiedziami polarnymi, o zdobywaniu pożywienia itede :)
 I niedługo haloween :) Wprost nie mogę się doczekać! Wtedy są urodziny mojego ulu lps który jest w świętej trójcy (pacz poprzednia notka)  czyli Ramzesa! Czarna musi mu dać jakiś prezent...Ale nie będzie to "o jeju Ramzes zapomniałam o twoich urodzinach! Nic nie szkodzi, ważne że przyszłaś" bo to za romantyczne jak na mnie XD A jeżeli chodzi o haloween u ludzi to nie przepadam za tym świętem. Ja nie obchodze go, tylko u moich lps. No i haloween kupiłam dynie ozdobne i były u Ramzesa w domu.
 A coś jeszcze do lps: jak się bawiłąm to wszystkie koty były jako jedna rodzina i ptaki jako jedna rodzina...Zawsze się tak bawiłam, a teraz Czarna i Dackota zepsuły mój nieco dziecinny sposób bawienia się ;)
 I pytanko do Was: czy ktoś ma konto na gry.pl i gra w PetParty? Jka tak to mnie zapraszajcie, ja nazywam się oomphfanka.
No i...to na tyle. Kolejna notka w poniedziałek albo jutro- to zależy. No to papa :*
EDIT: nie w poniedziałek tylko we wtorek albo śrobę xD

5 komentarzy:

  1. U wszystkich pada teraz śnieg, tylko u mnie nie... a mam straszną ochotę zrobić moim LPS sesję zdjęciową na śniegu.


    ~ CookieLPS

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nasypało po kolana. :DD Mam konto, BlueBolt . Ale rzadko gram w PP. :pp

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie padał w sobotę, ale się roztopił. Nie wiem czy się cieszyć czy smucić.
    Ja też Halloween nie obchodzę, ale moje LPS tak, bo nie mają religii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha no bo ja widziałąm u znajomego jak ktoś się nazwał July :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie spadł 28 ,a roztopił się 30 xD Ej ,a czy ty nie mieszkasz na podkarpaciu?? Ja tak ;D
    ~Doggowa (nie zalogowałam się ,bo nie chce mi się znów logować i wylogować xD )

    OdpowiedzUsuń