piątek, 5 października 2012

Tubaśna Notka O Tubaśnie Tubaśnych Tubach XD

Hejka! Ech, nie no, ten temat mnie rozwala x3 
xD
XD
Dobra, muszę się opanować xd A, teraz tuby. O na NICOLE widać wyraźnie wszystkie tuby. To do dzieła!
Pierwsza tuba jaka powstała. To dziwne, ten królik jest z gry :/ 
Jaki superrr husky *_* A mysz nazwałabym Rodzynka. Takie moje pierwsze skojarzenie xD
Ten kocio jest bardzo podobny do Rocketa :) Panda niczego sobie.
Chwileczkę, mamy 4 tuby z czego 3 mają w sobie króliki x) Żabę mam, królik u mojej koleżanki ma srebrną d... przepraszam, srebrny tyłek xD
O, to Verity jest z TUBY? O.O ale szok.
Ach, ten kotek ma wspaniałe cieniowanie :*
Och, a tu collie, słodki tabby cat i zmutowana małpa xD
Ptaka bym nazwała Landrynka ^.^  A kot... nie wiem , jakoś na "P"
Śmiechowa ta tuba :o Mam podobny kwiatek na ucho od królika *.*
E, a taka średnia. Nie podoba mi się.
NAJ ZAJE..... no weźcie x(Ten kot jest BOSKI chociaż ciało mógłby mieć czarne a kołnierzyk biały *_*

Ale dziwna mysz O_O Ta owca to Lukrecja a buldog....a nad buldogiem pomyślę

Ten bokser tu nie pasuje ;( Mógłby być jakiś w odcieniach szarego

A tych tubach zachwytu nie ma 3:

W tej tak samo

a ta ma śliczną owcę *_* I fredkę (moją!) i wiecie, przypomniało mi się, że na koloni bohatersko wywalczyłam żabę Blue :) Bo taka jedna mówiłą, ze ją kupiłą pojedyńczo. TA JASNE XDDD 


Haloween już niedługo!

A te są takie dziwne...nie wiem co o nich napisać. Ten collie taki "zaspany" w 2 takie lps'y dziwne, bo kot od razu by pożarł gołebia o.o a 3 nieczego sobie.



Niee, te stanowczo NIE. W sumie najładniejsze lps to szop, buldog i ważka.


Petki są brzydkie, mają nienaturalne kolory i wgl do siebie nie pasują.

Coraz mniej tych ładnych! Tylko husky mi sie podoba

Tutaj akurat są petki ładne.


Fajny nietoperz *__* A kocio taki mulasty ale mi siem podoba ^^




Tylko ta moja-czyli ostatnia mi się podoba.

O, tu są takie sobie. 

Ta surykatka czy co to tam jest dziwna O.o

Ta tubka jest exytra

WŁOCHACZE O3O xD

OMG ale się zmęczyłam :( Jutro notka ze zdjęciami ODE MNIE! papa!


4 komentarze:

  1. Tubaśneee tubyyyy! *_* Lubię tuby, mam dwie. Huehuehue. :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, u mnie jest taka sama notka XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam tą, co jest bez zachwytu (świnka, kot i krówka), bo kosztowała ok. 16 zł (kiedyś tyle kosztowało ;() i jedną z Hallowen.
    A temat również mnie rozwala xD
    -----------------------------------
    Zapraszam na http://miasto-lps.blogspot.com/ gdzie... znajduje się mnóstwo porad, ciekawych zabaw... No i właśnie zaczynam pisać moją książkę pdt. "Blythe - zabójczyni". Musicie to zobaczyć! ;)

    OdpowiedzUsuń