środa, 5 grudnia 2012

Dojechał *___*

Tak!! Już dojechał!! Jenyyy, ale on boski ^.^ Właśnie teraz stoi na rynku i wygłasza mowę powitalną.  Uważam, że bardzo pasuje do Anastazji: tego shorthairokotosyjamskiego xD Ale ona ma 27 lat a on 17 xD Uważam, ze z Claudią byłoby mu nieźle ;D Tylko ona jest z Bostonem..OK, zostawmy moje przemyślania na później;teraz fotki.



W tle mój piórnik :3 No więc to jest mój Maurycy *_* Mauryś, Dark, Darek....Różnie na niego mówią. Według mnie jest jednym z wazniejszych osobistości w mieście pomimo młodego wieku. Na Gali LPS która może zrobię będzie uchodził jako najrzadszy petshop. Ale powiedzcie szczerze: co o nim sądzicie? 
~~~~~~
Jeszcze tylko moja lista na święta i jednocześnie Mikołajki:
  • Nauszniki
  • żelki
  • mydło w płynie i żele do kąpieli
  • ubrania
  • 24 kredki w paski (mozecie nie wiedzieć, jakie)
  • książki
  • święty spokój
  • przeziębienie
Myślałam, że jest dłuższa O.o OK, kończę, już praiwe 18 :) Maurycy właśnie gada z Klaudia..Zobaczymy co będzie jutro. papa!

5 komentarzy:

  1. Maurycy jest fajny, ale nie podoba mi się on tak bardzo jak tobie ;). Dla mnie wygląda bardziej na dziewczynę, ale to przecież nie moja sprawa xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne imię dla niego. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest, ale przypomina mi moją zmarłą dwa dni temu kotkę :c
    cute-collection-lps.blogspot.com - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny pozwól że będę na niego mwić mauri

    OdpowiedzUsuń