niedziela, 2 grudnia 2012

Wesoła nowina!

Witajcie! Jestem strasznie podekscytowana. Zbliżają się mikołajki, prawda? Więc udało mi się namówić rodziców na tego oto persa który jest na obrazku. To było moje MARZENIE, nieosiągalne. Ale dostanę je za jedyne 5 dni!!Przekonywałam rodziców i udało się :D Niby się nie bawię lps ani nic, ale gdyby pojawił się nowy bulterier to BullcioManiak by chyba kupiła ;D Jest trochę podniszczony z tego co widziałam na zdjęciu. Przejdzie kurację domową i będzie wyglądał jak nowy. Wypiorę w Perwollu xD Imię jest idiotyczne, ale nie poradzę. Przy śniadaniu myślałam i myślałam a potem (sorki D:) to imię mnie naszło..Maurycy XDDD Jednak coś tu pasuje do niego. Ksywka Dark. I jakieś 17 lat, dobrze zbudowany. Cudo! Och, i oczywiście wolny ;D Ale Cindy nie ma zadowolonej miny :c Na aukcji był jeszscze słodki shorthair ze starej serii, taki z brązowymi oczami. Za 16zł z dostawą, a Maurycy był za 18zł z dostawą. Oczu nie mogę od niego oderwać! Ja i moja przyjaciółka (no co,mam 3 przyjaciółki, jedna ma 10 lat, druga 11 jak ja a trzecia 12 xD I oczywiście żadne się nie znają. Wszystkie lubię tak samo!) marzyłyśmy o nim, tak się podniecałyśmy gdy go widziałyśmy na Nicole albo w filmie "My collection LPS" Myślę, że jedna z nich USCHNIE z zazdrości :( ALe my się widzimy co weekend więc nie ma niczego złego. Coś o Dark'u ?(Kurde, Darek i Maurycy XD) Hm, więc on studiuje informatykę, kocha jeździć na nartach. Jest wysportowany, planuje założyć rodzinę. Charakter? Troskliwy, miły, chociaż nie wygląda. Cieszę się, że będzie moim 111 petkiem! Mój pierwszy persio ;* Będzie należał do agencji BLACK, tam gdzie są 2 tukany, Czarna, Ramzes i inne moje czarne petshopy. Gdy przyjeżdżam do przyjaciółki, to w tej agencji jest jeszcze jej czarny sznaucer. Chcecie dowody, że kocham tego persa? Proszę bardzo: skomentowałam notkę July (nie muszę pisać z jakiego bloga ;p) o ocenach z persów i napisałam: "....ja bych bardzobardzobardzo chciała tego persa D:" 10 listopada! Albo na www.littlestpetshopija.blogspot.com "Ach, to najlepsza tuba jaką w życiu widziała, spójrzcie tylko na tego kotka :*" Więc oto dowody xD Hm, żegnam się już, postaram się napisać w najbliższym czasie. Papa!
PS. Polecam kupować od użytkowników AdiDanio i ssstrzałka18 oraz porzadnarzecz bo od tej ostatniej mam Tiuzdeja, a AdiDanio często wysyłał packzi z lps do mojej przyjaciółki ;)

3 komentarze:

  1. Ta wesoła nowina mi się skojarzyła z Bożym Narodzeniem. xD No, ty przecież dobrze wiesz że to też moje marzenie. ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, jest świetny ;). Ja też chyba wiem co dostanę mikołajki, ale pewna nie jestem...

    OdpowiedzUsuń