środa, 24 lipca 2013

Loading...

Ach, człowieku...http://www.youtube.com/watch?v=_-O2uPOfDf0

Do Anonimowy: Gdyby to ktoś czytał to byłyby komentarze a tak mam tylko od ciebie :/ Założysz sobie bloga?


Nie ma to jak robienie własnego koncertu i śpiewanie kiedy nikogo nie ma w  domu < 3

Musze pisac o czymś konkretnym. O czym? 

Pff, mam już dosyć tych głupich hejtów o Paktofonice. .............<----wpisz -="" br="" czy="" dowolne="" komentarzy="" mo="" muzyk="" na="" nbsp="" nie="" pod="" przekle="" stwo.="" wy="">

Kurde, ale nuda :<

Wstajesz o 12, narzekasz że wakacje są krótkie. 
Nie moge się doczekać wakacji! Tydzień później... Ale nuda w wakacje :/

Krew mnie zalewa, gdy widze zdjęcia modnych ubrań, a pod tym napis "chcę < 3" .


"Świat schodzi na psy
 a razem z nim my"

Nie. Mam. O. Czym. Pisać.

" Zadajesz mi ból
 takie twoje przekonanie, 
 że robisz dla mnie dobrze
 że ja nie wiem co ja robię
 lecz to moje życie
 i sam za to odpowiem" 
~ Abradab 

Znalazłam taką fajną stronkę..nazywa się mycool.pl

http://mycool.pl/zobacz/cool/446-Soczyste-jak-arbuz-skarpeki-arbuz-soczyste-lato-skarpetoholik   Jprdl, ale zajebioza *.*

No i co tu robic...idę sobie zrobić kanapkę. Głodna jestem. Zrobię sobie z serem...Ok, to pa xD 


Jaka ja jestem dziwna...

1 komentarz:

  1. Trochę dziwna notka. A co do założenia bloga, to przemyślę :)

    OdpowiedzUsuń