poniedziałek, 2 września 2013

Szkołaaaaaaa

Dzień dobry, cześć i czołem.

Wczoraj taki epicki wiersz napisałam, że po prostu pękam z dumy *.* 

No,a tak do tematu notki... jak u was w szkole? Ja mam po prostu BAJECZNY plan

sarkazm> bo w poniedziałek i we wtorek mamy do 12:30 lekcje, a w pozostałe dni do 13:35 :D

Tylko jak ja się na jutro na te 5 lekcji spakowałam to plecak ciężki jak cholera, więc nie wiem

jak to działa :/

A, i mamy nowego ^^ Może już się od-zauroczę od niejakiego M.L a zabujam w tym nowym. Z

M.L. nie utrzymuję kontaktu. Zostały po nim tylko wspomnienia :( Tylko nowicjusza nie

widziałam niestety, nie przyszedł na apel. Noo, szkoda. Pewnie będzie brzydki jak cholera, a 

będzie lubił hip hop. Albo będzie ładny, i będzie słuchał jakiegos umcym umcym. Mam nadzieję

że to pierwsze :D Dowiedziałąm się, że mój kolega slucha Paktofoniki i K44 O.o Na apelu się 

dowiedziałam. Ach, te koleżeńskie rozmówki :D 

Tak ogólnie to wszędzie znajome gęby (niestety) a i tak gadałam z mają liczba osób, z innymi 

nie mam kontaktu, bo są jacyś nie teges xD A pewnie jutro będzie jakaś afera. Ta moja szkoła..

Zwariowac można, serio D: 

Ok, ja już kończe. Papapapa!!!


3 komentarze:

  1. Ja miałam "cudowny" powrót do szkoły. Majza na 1 lekcji... :(
    PS.Ciesz się że tylko 5 lekcji. Ja dziś miałam 6, a jutro 7. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie masz plan.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam jest to miało być < nie sarkazm> ale się ten napis usunął.
    ~LpsSąSuper

    OdpowiedzUsuń