czwartek, 17 maja 2012

mini konek & truskawkowa sesja zdjęciowa

Hejka ! 
Jak widać po tytule notki , będą dwa tematy ale najpierw chciałam Wam podziękować za to że podoba się jamnik :3
~~~
Dobra : najpierw konkurs. Polega on na tym żeby odgadnąć jak mam na imię xD  Podpowiedź : kończy się na "a" XD (każde imię żeńskie kończy się na "a" xD) 
~~~
A teraz fotki ! Jest ich mało więc notka będzie krótka , ale dodam jakieś opisy do zdjęć
To są wszystkie lps'y z sesji. Zauważyliście , że wszystkie co są białe mają  błękitne oczy a te co są różowe mają zielone? Wcale tak nie wybierałam.
To jest Anastazja (sorry za to imię x.x młoda byłam xD Cieszcie się , wcześniej to była Izabela) przy wieelkiej truskawce  
Gadzia przywalona przez "tróskafki" 
Tu Kate..czy dobrze pamiętam ? Ach , tak.  Znalazłam taki fajowy kwiatuszek dla królików /\/\
Tu Klaudia z ugryzioną truskawą 
Lady czyli Pani Truskawek

Ostatnia fota na której znajduje się John
~~~
I..to wszystko na dziś :D Aha i jeszcze jedno - zapraszam na bloga mojej koleżanki julaLPS.blogspot.com No to pa !

5 komentarzy:

  1. Mmmm, aż jeść mi się zachciało :P xD I dziękuję za polecenie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nazywasz się ... Natalka lub Ania ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna truskawkowa sesja , mniam xD, Grażyna ? zapraszam na NN na schleich-world.blogspot.com - skomentujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się strasznie podoba twoja Anastazja ;D JA kiedyś też głupio nazywałam LPS jakiś ficuś lusia itd..

    OdpowiedzUsuń
  5. ta osoba która dała "głupie" to sama jest głupia ! Wypchaj się Pff -.-

    OdpowiedzUsuń