poniedziałek, 21 maja 2012

Nowe LPS masa zsjęć

Siema !
Jak po weekendzie? U mnie fajnie było  lps się bawiłam z koleżanką. Mamy taką jedną co ma zajefajne dodatki i pozwoliła nam je wziąć ! To było już dawno , bo za każdym razem kiedy przychodzimy do niej udaje nam się coś wyłowić :) W sobotę znalazłam 2 LPS i takie śpiwory , perfumy..zobaczcie sami :
Powiem może  panel , ręcznik , schodki co bedą służyły jako ser (są żółte ) świeca , gwiazdka , ś[iwory , peruki , 2 pieluchy co będą jako ...jako pieluchy xD , gabka jako łóżko , szalik , suszarka , ciuch od polly pocket. I to wszystko . A teraz opisy lps






































(sorki że nieostre)
Imię : Chuckami (Czakami)
Nazwisko : Kabanostre
Ulu jedzonko : śliwki

 To tyle o Chuckami :D Teraz lecimy do.....
(już lepsze)
Imię : Zośka 
Nazwisko : Marchewka
Ulu jedzonko : Chipsy


~~~
Wszystkie zdjęcia robiłam wcześniej  z myślą o notce ;D A tak z innej beczki : co robicie kiedy jedziecie autem i jest korek ? Ja albo kręcę film informacyjny albo ..zobaczcie sami :
Pheh xDD Ale on ma minę ! Taki kartofel..mam jeszcze takie zdjęcia
To am na tapecie telefonu
A tu fotka jak czekałyśmy aż otworzą przejazd kolejowy.Tiuzdej trzymający się sam na magnesie i moja ręka tak pod nim , bo nie chciałabym  żeby spadł :C 
To tyle ! Ja spadam 
siema

1 komentarz: