wtorek, 29 maja 2012

Oceny puguf (celowo !!!)

Siema..
a..
aa...
aaaa.......
Dobra , już mi lepiej xD PS'ów żadnych nie mam oprócz do Jolly July sprzed kilku notek  : Większość osób nie bawi się już po 11 . są wyjątki ^^ .  A za Czarną się wymieniłam . 
~~~~
A wiec , do notki ! Ocenimy pugi . Są to ..sami zobaczcie :

Oto wszystkie pugi . Jest ich 13 O.o pechowa liczba ! 

Oczy : Nie lubie odmiennych kolorów :/ Nie pasują do siebie...3/10 Bo te kropki są fajne :D
Kolor : Bardzo lubię cieniowanie <3 10/10
Fajność : Taa....wszystko OK gdyby nie oczy...23/30 słabo , słabo...

Oczy : Nie pasują , ale fajne kolory ^^. 8/10
Kolor :BOSKI BOSKI BOSKI !!! 10/10
Fajność : Chcę go ! 28/30 dobrze wypadł ;)

Oczy : śliczne <33 10/10
Kolor : świetny ! ale trochę jednolity wiec 9,5/10
Fajność : super , chyba najlepszy ! 29,5/30


Oczy : Ach....10/10
Kolor :  Super , cieniowanie ! 10/10
Fajność : 10/10 nic dodać , nic ująć idealny ! 30/30


Oczy : Ładne , ale takie..hmm...takie za bardzo ciekawskie xD  9/10
Kolor : tak , spoko !
Fajność : Nie wiem czemu ,ale bym nie kupiła  . Daję 28/30


Oczy : dziwne..8/10
Kolor : OK 10/10
Fajność : Może być . 28/30


Błe , dup(a)likat :(

Oczy :-
Kolor :-)
Fajność :-


Oczy :Nie lubie odmiennych kolorów :/ Nie pasują do siebie...3/10 Bo te kropki są fajne :D
Kolor : Za mocne cieniowanie
Fajność :Taa....wszystko OK gdyby nie oczy...23/30 słabo , słabo.. (skopiowałam niektóre teksty bo są one bardzo podobne [lps , nie teksty xD])


Oczy : Rozbieżny zez ._. kolor też taki se .....1/10
Kolor : Fajny...8/10 za jednolity
Fajność : nabalohisenoratembolakostuieronahopenaska nie podoba  mi się 10/30 słabo....ten jęzor


Oczy : dziwnie sie patrzą....5/10 za kolor ^^
Kolor : to zółte na mordzie..pomarańcz ?! 3/10
Fajność : nie , to nie to ! 11/30



~~~~
Wiem , wiem , zostały jeszcze dwa , ale fotki na nicle się nie wyświetlają :( No cóz . Do jutra !








4 komentarze:

  1. Fajne ocenki ja mam 5 mopsów 2 siedzące i 3 stojące, NN u mnie na Schleich zapro

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię mopsów. x.x Nie mam żadnego. ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnego mopsa, ale one są śliczne, szczególnie ten ze szklanymi oczami <3


    U mnie nn

    OdpowiedzUsuń