piątek, 1 czerwca 2012

Dzień dziecka !

Śema ! :) Co dostaliscie na dzień dziecka ? Ja 100 zł i..popatrzcie : 
4 bilety za darmochę do kina !! Jutro ide z koleżanką na parodię królewny śnieżki czy tam kopciuszka . Myle się już xD Z lps dostałam
To są dodatki..a lps ? Sami się domyślacie :)
To jest Rainy . Zauważyliście , ze ma szare oczy ? :o No i..bardzo mi sie  podoba <3  Padał wtedy deszcz i dlatego ją tak nazwałam ^^
Mój pierwszy babies ^^ Ale ona jest słodka ! Z przodu taka se ale z tyłu ma taki fajny ogonek i już zaczyna się ją kochać <3
Ale to nie wszystko !
Dog niemiecki z saszetek !!!! Ona jest świetna ale nie wiem jak ją nazwać :( Pomożecie? No ale nie imię np. Pinky , Pink , Sweete czy coś tylko takie nie pokazujące że ona jest taka "słitaśna" . Bo jest ale nie słitaśna ale po prostu ładna i słodka <3
A teraz kilka fotek z wyjazdu !
Fajne? Rainbow Pets :3
A tu w aucie jest takie rozmyte no bo wiecie , ta prędkość xD
A tu w opakowaniu . 
No to tyle piszcie w komkach co dostaliscie , jak wam się podobają moje petki , może zrobicie ranking ? I koniecznie co sądzicie o Rainbow Pets :3
To Papa !

4 komentarze:

  1. Śliczne, Rainbow Pets, fajne <3, u mnie NN na shorthair-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm fajne to rainbow pets ,a ja dostalam saszetke z lps i wylosowalam szpica (z serii 5 ) i 10 zeta

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy NN?, zapro na schleich-world ^^ -NN :D

    OdpowiedzUsuń