środa, 6 czerwca 2012

Dużo spraw . Oj , jak dużo spraw!

Witam.
W dzisiejszej notce mam zamiar napisać o bardzo róznorodnych sprawach . Oto spis treści :
-moje konto na gry.pl i inne konta
-blok lps
-wyjazd
-em..takie info o mnie
-chmara lps
5 tematów ! Zaczynajmy !
MOJE KONTO NA GRY PL I INNE KONTA
To tak . Mam konto na gry.pl (oomphfanka , ale założe nowe i będę LPSsąSuper ) 
YouTube (mucha224 i mucha244 . Nie radzę oglądać mucha244 , masakra x_x)
NK , FB (nie podaję , chyba że ktoś chce to prywatnie)
GG (pytaj )
skype (pytaj)

BLOK LPS

















Czytałam książkę "ucho od śledzia" i tam była taka kamiennica . Postanowiłam , że też zrobię takie coś tylko w wersji LPS ! Fotka powyżej . Celowo dałam takie duże żebyście zobaczyli jak to wyglądało . W centrum adopcyjnym były różnorodne prace , takie jak agenci , policjant . Nomć i to jest ta kamiennica . Pudełka nie są sklejane tylko ułożyłam blok z pudełek na dodatki i petki . 

WYJAZD
No cóż...wyjeżdżam . Jutro rano . Biore rzecz jasna petki ;D No i nie bedzie mnie do poniedziałku , ale notki spodziewajcie się w środę lub we wtorek . Wtorek wolny ! Przychodzi do mnie przyjaciółka i daje mi prezent . Chyba to bedzie owieczka i kurczak . Strasznie się cieszę ! (urodziny 13 czerwca) No więc to wszystko o wyjezdzie 

INFO O MNIE 
W moim opisie za mało można się o mnie dowiedzieć xD . Powiem coś o sobie . Już za tydzień będę miała 11 lat , mam ok. 110 lps i tam ..domki różne . Lubię schleich , lecz nie zbieram ich . Podoba mi się w nich to , ze są naturalne <3 Nie ma tam np. różowego konia -.- Uczę się bardzo dobrze , chociaż czasem trafi się lufka x3 . Moje ksywki to : GryGra (ale tylko w święta mozna tak na mnie mówić xD) Grizak (tak na mnie mówią koledzy) DziamDziam (moja nazwa na skype) Mucha (w domu ;3) Gri , Gradi i GriszGraszGrosz ( z kolonii ^^) Kocham czytać książki a najbardziej Harrego Pottera , ucho dynia sto dwadzieścia pięć , kraina sto piątej tajemnicy , ucho od śledzia , opowieści z Narnii .  Moimi ulubionymi przedmiotami są : polski , technika i muzyka . Słucham metalu , ale nie pogardze rockiem , rap rave i punk. W szkole nie mam przyjaciółek (mam tylko z działki , to moja najlepsza przyjaciółka) ale to dlatego że mamy głupie dziewczyny . "Heloł , uważaj na mnie" czy coś . Za to trzymam sztamę z chłopakami i często się wygłupiamy na lekcjii .  Są tylko trzei chłopacy , którym nie podpowiedziałam na sprawdzianie x3
To tyle o nie . Więcej niż z opisu , co? xD

CHMARA LPS
Same zdjecia !
 Z góry
 Sorry , ze mnie widać x_X
 Widok ogólny

Ciemnie :/

I jak ? Podobała się notka? Komentujcie bloga i tak dalej  . Do środy lub wtorku !

2 komentarze:

  1. UCHO DYNIA 125 TEŻ TO LUBIĘ XDDD, a na gry.pl grasz w Goodgame fashion, albo w jakieś inne goodgame ? Ja jestem na gry.pl FireShorthair7 XDD a na avku mam Razzowego xD, fajna kamieniczka i super zdjęcia, ja nigdzie nie moge wyjeżdżać, bo nasza szkoła w piątek (ten najbliższy) musi iść do szkoły :C NIE MAMY DŁUGIEGO WEEKENDU :C, to chyba wsio.

    OdpowiedzUsuń