poniedziałek, 11 czerwca 2012

Jeeestem ! Fotki z wyjazdu & masa filmów & wiem , co na urodziny & nowy domek dla lps

Witam :) Wow , ale dlugi temat xD No coz musimy to napisac . Dla was wczesniej napisalam xD Dobrze dobrze my tu sobie gg a notke trzeba pisac xD Najpierw fotki z auta (nudzi mi sie xD)
Rainy przy sloncu . Zaczelam nucic "Let it snow , let it snow , let it snow " xD No bo Rainy , sun i jeszcze snow xD
Pikne <3
I tu kawaleczek teczy bo tylko ten skrawek bylo widac :c

I to tyle ze zdjec z wyjazdu . Jeszcze tylko takie potrawki z roslin dla lps
Moje kolano XDDDD Ktora laniejsza ?  Piszcie w komacz i glosujcie !

Teraz masa filmow . No bo cos mnie wzielo na oczyszczenie komorki i przeslalam filmy na kompa . No i znalazlam takie co sie nadaja i przezlalam je <3 Oto link do mego kanalu
http://www.youtube.com/user/mucha224?feature=mhee
Tak wiec ogladajcie i komentujcie ^^

A teraz o tym co dostane na urodziny ^^ (13.06.) Jutro da mi BFF prezent i to beda dwa petki z serii sparkle . Ide szukac w necie...

Juhu ! To moja 7 zabka ^_^ Ma fajne zdejmowane pletwy do plywania i chyba otworze plywalnie na wakacje ;D. I ona bedzie tam dyrektorka . Moge zrobic to jutro z BFF .A ta kaczucha tez niczego sobie . Imion nie maja . POMOCY !

Domek dla lps
zrobilam sama sobie nowy domek dla petkow . Oto film z nim (zdjec sie nie chcialo robic ;p)
http://www.youtube.com/watch?v=SrL0NiH-14M&feature=plcp
Sorry ze niewyraznie mowie ;p Tak juz mam . To ja sie z wami zegnam , do zobaczenia jutro dodam wlasne zdjecia tych nowek ale jakos tak o 17:30 bo przyjaciolka przyjdzie o 17 wiec wiecie ;3 To ja sie jeszcze raz zegnam i komentujcie !!!

2 komentarze: