środa, 20 czerwca 2012

ocenki owczarków część 1


Widać powitanie?Widać  .  No to bierzmy się do roboty - ocenianie owczarków niemieckich <3 Pomysł od LPSnata :) wielkie dzięki !
 
Huh , niełatwo było go znaleźć . 
oczy : czerwone? 5/10 za to , że jest owczarkiem xD
futerko : super ! Tylko te kropki nad oczami mnie denerwują . za to 9/10
ogólnie: chciałabym go 24/30 no bo te oczy

Brat bliźniak ?
oczy : no , masz szczęście , że nie czerwone >:D 8/10 ale pomarańczowy aż za bardzo pasuje do niektórych momentów sierści
futerko : hahah świetne <3 10/10
ogólnie : wygląda jak diabeł ]:> i za to go lubię <3 28/30
;d
ślipia : dziwne :o 9/10
futerko : wspaniałe <3 10/10
ogólnie : wszystko wydaje się OK , ale ..jednak bym nie chciała

sorry , że dziś tak mało , ale nie chcę cały dzień siedzieć przed kompem . Mam jeszcze wiele rzeczy do roboty a na urodziny dostałam takie super żele do kąpieli itp i muszę je wypróbować (o zapachu waniliowo-czekoladowym!) a co najważniejsze - poświęcić się mojej pasji (tym razem nie chodzi o książki) - LPS ! Oczyścić rdzę , zrobić taki przegląd...aha  i jeszcze nakręcić film , póki jasno ! (nie lubię kręcić przy lampie , masakryczna  jakość wtedy jest ) 
Tak więc wybaczcie mi krótką notkę ale lps czekają ! (no i po raz któryś czytana Czara Ognia :] No sorry , ale nie mogę zostawić Harry'ego i Kruma z panem Crouchem w Zakazanym Lesie ! Aha i jeszcze takie coś : moje lps'y też mają Zakazany Las ;))
(jak sie nie wyswietla obraz to kliknjcie na niego) 

1 komentarz:

  1. Heh nmzc :* fajna notka super !! ja tez czyszcze lps od rdzy ale jak zaczne to idzie mi dobrze staram sie i tak dalej ale jak jest juz z 10 lps umytych to myje byle jak bo zwyczajnie mi sie nie chce xD w wakacje albo w ten weekend umyje je dokladnie xD ( prznajmniej mam taki zamiar xDDDDD ) pozdro :**************

    OdpowiedzUsuń