sobota, 23 czerwca 2012

Moje Marzenia



Cześć!
Wiecie co , jaka ja jestem zmęczona ! Poszłyśmy (na Nocy Czarownic) spać o 01:26 w nocy , a wstałyśmy o 7 nad ranem ! x_x
~~*~~*~~*~~*
Postanowiłam dla was zrobić notkę o moich marzeniach . Przeglądałam sobie Nicole i znalazłam kilka naprawdę fajnych lps'ów ...
 
Ten wspaniały longhair od dawna wpadł mi w oko ;D 

Ten tak samo !

Hmm , ten bokser nadawałby się na żonę Szefa Kuchni !
 

Wow ale bista papużka !


Te 2 shorthairy są EXTRA !

Widzicie to cieniowanie na brzuchu?<33

Brat Rocketa

Zajefajny !!! W dodatku fuzzy i cieniowany !

A tego niedługo dostanę ^^

Zbieram gekonki a ten na pewno ubarwił by moją kolekcję !

muszę go mieć !!! To najlepszy lps śwaita nie licząc mojej grupy ulu lps :DDDD

nie uważacie , że fajnie było by mnieć takiego lpsa w kolekcji ???

Mamooo! Ten wąż mnie męczy !

Jaa , ten Tabby Cat mnie prześladuje

JA CEM TEGO KŁÓLIKA !!!

muszę go mieć ! Gdy miał być w sklepach to go nie ma i chyba nigdy go nie zdobędęT.T

:*






CZemu ja cchę tak dużo lps?





Lepiej zamknę Nicole o.O
~~*~~*~~*~~*~~*~~*
Tak więc gdybym je miała to bym an pewno byłą happy , a ze na pewno nie stanie się to , to nie łudzę się.Miała bym już 130m lps ...ech...
To na tyle papa !

4 komentarze:

  1. życzę,zeby większość Twoich fajnych marzeń się spełniła :), NN u Razzowego

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne marzenia, mi też podoba się większość z nich, a niektóre mam :D. Najbardziej bym chciała dalmatynka i lh #20.
    Pzdr
    BM ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super marzenia mi sie podobaja wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jamnik ode mnie ;) A ten gekon był z jamnikiem, już nie mam :c Ale co tam ;)
    Pozdraaawiam. Psiak. <3

    OdpowiedzUsuń