czwartek, 21 czerwca 2012

co robić jak petek brudny i zwariowana notka z Carmel

Hejoo :) W dzisiejszej notatce nie będzie zdjęć , bo jestem na kompie siostry która wyjechała do Belgii ;-(  a ja nie wiem jak się przesyła zdjęcia na jej komputer więc są takie te..jak to się mówi...AHA! komplikacje xd ! I temat notki taki nie-zdjęciowy . Przy okazjii : przeprowadziłam się dwutygodniowo do jej pokoju więc mam pod opieką dwa akwaria ! U moich lps one są  w  wielkim luksusowym hotelu...Nie mogę się za bardzo rozkładać z petkami w jej pokoju , mam je tylko w pudełku i są (rozgląda się) na łóżku . Dobra , koniec wstępu , do notki ! A, nie jeszcze 2 prawy xD 1 sprawa : jutro idę na tzw. noc czarownic w bibliotece >:D I ..takie tam ;) I 2 sprawa : jak będzie jkaiś błąd na klawiaturze , to nie czepiajcie się , ale jestem przyzwyczajona do swojej . 
*~~*~~*~~* (fajny znaczek , nie?)
JAK DBAĆ O LPS'Y ?
Każdy , bez wyjatku ma lps'a który ma rdzę . To nic szkodliwego, dopóki rdza nie jest baardzo mocna . Na taką mocną mam bardzo dobry sposób . Jaki? Silny zmywacz do paznokci prosto z laboratorium ! ALE!Każdy , nawet najlepszy plan ma skutki uboczne xD Ten sposób taki: jeżeli masz jakiegoś lps'a (jamnika) który ma łatkę w okolicach szyi TO MUSISZ BARDZO UWAŻAĆ ! Mi mojemu jamniczkowi (z placu zabaw) taka biała łatka zmyła się i ma tylko takie małe , białe....to się stało dzisiaj xD O , poczekajcie chwilę , pójdę po nią i będzie ze mną pisała notkę ;) JJ . No , ale rdza zeszła xD Może zrobimy , żebędziesz co jakiś czas pisałą ze mną co , Carmel ?
z wielką chęcią :D
Z nią się łątwo dogadać xD Hmmm...robiłąś wczoraj coś interesujacego?
Och , nie pamiętasz? Razem wybierałyśmy ubrania z twojej szafy i dzieliłyśmy na te : UKNNZWNB , UKN , UKUIMZNWNB . No nie?
I ty to pamiętasz?  
No najwyraźniej ;) UKNNZWNB to znaczy : UbraniaKtórychNosićNieZamierzamWNajbliższymCzasie czyli tam były dresy i koszulki z długim rękawem . UKN : UbraniaKtórychNienawidzę czyli legginsy koloru kupy , fioletowa koszulka i 2 kiecki z XX wieku xD A UKUIMZNWNB to UbraniaKtóreUwielbiamIZamierzamNosićWNajbliższymCzasie czyli min. to co masz na sobie , 5 par legginsów i koszulki na lato
Świetnie ;D
Napiszesz coś na temat notki...?
Co?Och , jasne...No więc nie wiemczmu wy dramatyzujecie , że nie mozna trzymaćlps na podłodze . Co mu się stanie , jak poleży na parkiecie?Albo postoi na półce ? Albo będzie w zwykłym pudełku? Ja tego po prostu NIE ROZUMIEM  co zdarza się baardzo rzadko
Potwierdzam!
Heh :D Tak więc , na petshopy nie trzeba chuchać i dmuchać żeby nic im się...CARMEL , WARIACIE CO TY ROBISZ ZŁAŹ MI Z TEJ LAMPY!!!! Uff , już jestem xD Poczekajcie , wezmę jakiegoś towarzysza dla Carmel...Dobra , mam Galaxy i Rainy..och , nie..muszę iść na obiad
JU-Huu ! Wolny komp ! Siema ludzie jestem Galaxy mam własny salon piękności i....
 SIEMA ! Nie wiem czy mnie znacie jestem Rainy i pdobnie jak większość lps w PetPetkowie mam 17-21 lat!  Modelki są głupie a....
Cicho ! Nasza pani nieźle się wkurzy jak zobaczy co wy napisałyście..No i w pewnym sensie ja
Co się tak wleczesz dawaj na BackSpace !
A co ty se wyobrażasz że ja czytać umniem i te wszystkie dziwne esy floresy na klawiaturz...?
Kurde jestem już xD Moje lps kłócą się na parapecie..o kur...rainy oprawie przez okno wypadłą xD
Lepiej wezme je do pudełka i wezmę kogoś spokojniejszego...Mam Dacotę xD (July, u ciebie to puszek) 
Siema ! Jestem Dacota , bardzo sławny lps w PetPetkowie a to nie dlatego , że jestem modelką (bo nie jestem) tylko dlatego , że jestem siostrą Czarnej Poczekajcie , zawołam ją
Nie! Jeszcze tego mi brakowało..poczkajcie , znowu czegoś de mnie chcą...
O siem jestem Kroki leczę zęby
Heja ! Jestem      Blue ...
Ejo !Tu Klaudia na interlinii
Nie wiem czy wiecie , ale jestem fuzzy i to do tego TABBY CAT ! 
Jestem Mięta . Chodzę z Blue...
STOP!!!STOP!!!
Janie mogę , muszę zaklejać pudełko taśmą klejącą czy co? No nie wiem .Idę , petki doamgają się czegoś więcej...chyba oprowadzenie po nowym pokoju..czy ja wiem..no cóż pa , pa!      

5 komentarzy:

  1. Ekstra notka! :D Fajne te skróty. :D Jkbc to ja z buy-lps.blogspot.com, jamniczek zarezerwowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomieszanie z poplątaniem. xDDDD Btw. ja nie mam żadnego LPSa z rdzą. O_o'' I nigdy nie miałam. o3o Ale udało mi się zmyć jednemu LPSowi napis 'LPS' i numer seryjny. xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh fajna notka moje lps maja tam chyba troche rdzy ale zmywac mi sie nie chce xD zmyje kiedys tam xDDDD

    OdpowiedzUsuń