piątek, 17 sierpnia 2012

Moje lps 100-200 i 200-300 i 300-400

Heja ! W dzisiejszej notce...o moich lps ! Znowu ! Zaczynajmy...

God . Kupiłam go jako samotnika . I to mój jedyny z serii 100-200 xD Więc zróbmy jeszcze 200-300


This is SPARTAAAAAAA! Balgeet.

On nie jest z tuby co ta nicole gada

Verity . Ma dziwne łatki nad oczami

My first lps . 
A żeby notka nie była nudna to dam jeszcze 300-400 XDDD

:3 Tiuzdej . Czyż on nie jest super extra bajerancki fajny (etc)

Piiiing piingu ! Znacie te bajke pingu ? xD Mój 2 lps

Dacota . Siostra Czarnej

To już koniec tych lps od 100 do 400 . Jutro spis lps ! Papa !

4 komentarze:

  1. Balgeet! XDDDD To ja porównałam go do tego LPSa w jakiejśtam starej notce na c-l, pamiętam xDD Mam Dacotę i God'a. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka! Masz przecudne te LPS-y!
    Pozdrawiam!
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  3. znam ta bajke pinguu xD moja sis oglada -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Z twoich LPS nie mam żadnego. XD
    http://only-lps.blogspot.com/ <--- Wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń