środa, 15 sierpnia 2012

Kuchnia Szefa Kuchni - w końcu !

Bez zbędnych wstępów oddaję głos szefowi kuchni...

Witajcie moi drodzy , witajcie . Zapewne wiecie że z tej strony pisze Szef Kuchni . Mam na imię Szef a na nazwisko Kuchni . Moim bratem jest Burmistrz który ma na imię Burmistrz . Też jest boxerem i mieszka u koleżanki mojej pani . Byłem w grze planszowej wraz z Anastazją , Chrumi , Pause'm (ten żółw co nie miał wczoraj imienia) i Kate . No to...zaczynajmy !
Tu moja kuchnia . W centrum jest magazyn z  dzbankami i telefonami pierwszej pomocy .
Plastry pierwszej pomocy xDD
Moje dzbanki 
Zwykła łazienka z moim ulubionym puchatym ręcznikiem
I jest taki dziad na ręcznik 
Tu są drzwi do kuchni.Idealne na kształt lodówki :D
Ja we własnej osobie siedzę na krześle i popijam mój ulubiony koktajlik
Tutaj podgrzewałem pizze do pizzeri pod pizzerią . Specjalne zamówienie :p
Tu kuchenka . Pierogi się podgrzewają , a ryż czeka na swoją kolej
Zlew w którym są sztućce...
Okno na świat 
Kurczak w mikrofalówce i mąka
w piecyku sardynki . Takie w śmietanie 


Półki z jedzeniem a na ostatniej fotce lodówka.Są też sosy i dwa złote medale za konkurs z gotowania :p
automat . Jak się przekręci to  chrupki wylecą na talerz
smakołyki ..mniam :3
Przepis na ...obiad każdego dnia !
 Słodyczeeeee :DD
A na koniec cała kuchnia .
Mam nadzieję , że wam sie podobało . Papa!

2 komentarze:

  1. Super!
    Pozdrawiam!
    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kuchnia... Niby nie taki duża ale dużo rzeczy się mieści. Też mam plastry pierwszej pomocy. xDDDD

    OdpowiedzUsuń