wtorek, 28 sierpnia 2012

Oceniamy lps - węże

Czee! Wreszcie ta notatka o wężach lps pisana wspólnie z moją kanapką z serem i margaryną!Tuż obok mnie siedzi Rocket,tak,nie przesłyszeliscie się, ten słynny Rocket!Siedzi on obok mnie bo zapomniałam wczoraj go odstawić na półkę.No to przechodźmy do tematu.
węże LPS
Wime,może powinnam pisać to z moimi wężami ale one wolą się przyglądać moim zmaganiom z tym blogiem.We wrześniu będzie nowy wygląd!! Yay zjadłam kanapkę xD Heh,hej to blog o kanapkach czy o petkach?

Pierwszy wonrz *.*
Oczy:Fajnie sie paczą x3 10/10
Kolor:Typowo wężowy 9/10 ale coś mi w nim brakuje...
Ogólnie: Słodziutki ^w^ Mam go,to mój ehm,Salazar 28/30 nie jest źle

Naszła mnie ochota na pomarańczę...
Oczy:Rzęsy :/ 8/10 
Kolor:A mi się podoba 10/10
Ogólnie:Nie wiem czemu ale bym go nie kupiła,mimo iż mi sie podoba 27/30

Ten mi sie kojarzy z lodami o smaku gumy do żucia,bo w Aquaparku są błękitno-różowe :p
Oczy:A fe!Bordowy tu nie pasuje! 7/10
Kolor:10/10 Apetyczny XDD
Ogólnie:A tego to bym chciała 27/30

Fajne "tatółaże" :pp
Oczy:Kurr co oni tak nieszczęśliwie dobierają oczy do koloru...?Odcień jakiś taki ...porannych rzygów 8/10 bo się urzekająco lampią *.*
Kolor:Zaje*isty 100/10
Ogólnie:Chcem go!!! 100/10

Zdjęcie z Allegro xDD
Oczy:No wreszcie pasują! 10/10
Kolor: Żółty i fioletowy...? 8/10 nie rzuca si.e w oczy
OMG ona właśnie spadła z półki,odbiła się od piórnika i zrobiła salto O.O Bo ja chciałam zobazyć więc ją odstawiłam i wtedy to się stało
Ogólnie:Fajne to jest,że ona ma pokolorowane winogrona(czyli te łuski,ale one są jak winogrona xp) Moja kochana Snakey(Snejki) mój pierwszy wąż *.*
28/30

Ona może się zamienić z Snakey oczami,heh
Oczy:Małe rzęsy i to spojrzenie-słodko!10/10
Kolor:Trochę jednolity...9/10 ale to czyni ja wyjątkową!
Ogólnie:Zajefajny wąż , na szczeście ją mam =D
Kupiłam ja za 14.99 Pff -.- ale drożyzna

Oczy:Tu akurat pasują ^.^ 10/10 Soczysssto zielone
Kolor:Siostra Snakey:też ma żółty brzuch! Ale tu może być 9/10
Ogólnie:Fajna ale nie chcę czwartego węża.29/30

I tak oceniłam wszystkie lps'owe węże :3 

Aha,i mam kilka tematów na zapas ;3 A jutro o całym świecie LPS (moje lps nie mają kosmosu jak by co xD) Zrobię też mapke specjalnie dla was !!! No to na tyle , Cześć !

5 komentarzy:

  1. Fajne oczenki. *w* Mam pierwszegooo! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu zgadzam się z ocenami! Niestety nie mam żadnego węża!
    Pozdrawiam!
    Bland Pet
    PS.U mnie nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna nocia !!
    nasze-littlestpetshop

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za komentarz! Ty też robisz bardzo fajne notki!
    Pozdrawiam!
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ocenki, ja mam chyba 6 węży
    -----------
    about-lps.blogspot.com -zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń