środa, 29 sierpnia 2012

Nowy wygląd ^w^

Siemka!Jak widać jest nowy wygląd ^^ Ale ja dawno nie używałam tej emotki,heh ;D Obecnie...robię pizze z modeliny,bo nową mam :)Ostatnio coś myślę o kupnie nowych petków,choć nie wiem jakich.Bo u nas w sklepie (auchan) same G3! Ten skrót oznacza:3 razy GÓWNO!xDDD Echh no cóż xD A w KSIĘGARENKA to jakieś stare :/ w sensie nie zachęcające :c
  Chciałam dodać obrazki przedstawiające mapę LPSŚwiata.Nie da się.Bo są z ArtRage.Nie wiem czemu.No,ale jeżeli ktoś chce zobaczyć,to mu na dżimejla wyślę.
   A z mojego świata petków:Niedługo ślub!Ale czyj to powiem w następnych notkach.Będzie także poród Ginny  :33 Ginny to dog z saszetek,a jej mąż,Ron to taki chart,żółty z niebieskimi kropelkami na czole(POT?! xD) No,więc w PetWrocławiu będzie się działo!!
  Nowy serial!Nie ma jeszcze tytułu.Opowiem coś o nim.Główną bohaterką jest kotka perska (new mold) Caroline.Chodzi ona do szkoły z internatem,bo ma daleko do domu ze szkoły.A ci co mają blisko,to chodzą do domu.Pewnego dnia w szkole zjawia się nowa uczennica z wymiany.(ale ona zostaje na kilka tygodni,bo potem zdarzy się coś nieoczekiwanego)Niezbyt dużo osób ją lubi,mało tego,Lauren(ta nowa)zostaje wyśmiana przez siostrę Caroline-Claudię!Na szczęście Lauren wie,że moze liczyc na pomoc Caroline.Co się wydarzy dalej...? Hehe to taki krótki opis :D Mam nadzeje,że obejrzycie ten filmik.Ale niestety go jeszcze nie ma,ale wkrótce ukaże się na moim kanale YouTube:TheToffi4000 c:
   Niedługo mam zamiar pobawic się lps-no wiecie,ślub nie moze czekać :3 Bo ja bawię się tak,że np.nie ma żadnych mebli w centrum adopcyjnym,a służy jako bar albo NightClub.jakoś mi to samo przychodzi :) Albo moje lps jeżdżą autami i Anastazja razem z Claudią gubią kluczyki od auta Ramzesa i biegają po całym LPSŚwiecie żeby je znaleźć xD Tak się oczywiście bawię jak jestem sama w domu a jak ktoś jest,to tylko w moim pokoju :c No,ale jestem sama od rana do popołudnia więc nie mogę narzekać C:
  Coś o moich Tabby Cat:mam ich po*liczy* 6.Jeden jest fuzzy.To jest Tiuzdej.Chodzi z Lauren.(Lauren na filmie chodzi z Rocketem)Tigger(który za czasów 2010 chodził z wszystkimi dziewczynami po kolei XD)chodzi teraz z Dacotą(longhair) Karol,czyli była Kitty (zmiana płci ;/ nie lubie tego robić,no ale trzeba czasami) jest z Miał,Rocket z Anastazją i to wszyscy.
  Wiem,że w tej notce jest tak..ehm....chaotycznie,ale nie poradzę.Ja,na przykład,lubię notki w tym stylu,nie wiem jak wy x3
  Yay,skończyłam robić pizze xD Baaaardzo do tematu xD Jutro notka o moich żabkach z lps c: ich mam najwięcej z danego kształtu.Potem tabby cat,gdzieśtam iguany i gekony a dalej nie wiem.
  Dobra,ja kończę,bo chcę trochę się pobawić lps ;3
Papa! I dziękuję za 5 komków!

3 komentarze:

  1. Super notka i wygląd bloga!
    Pozdrawiam!
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wygląd! Ale chyba za wcześnie na jesień ^^.
    http://only-lps.blogspot.com/ - Będziemy sobie komentować?
    ~Ania777

    OdpowiedzUsuń
  3. Bóó co wy takie jesienne? XD Kurczę muszę zacząć być bardziej aktywna na YT. ;x No i tam tego... xD Dawaj jakieś fotkiiii. ;_; ~July

    OdpowiedzUsuń