środa, 22 sierpnia 2012

Petsy z zaćmą i bielmem XD

Siema XD Jak można sądzić po tytule , jest to jeden z wielu moich zwariowanych pomysłów o LPS . Ostatnio zauważyłam (jak przeglądałam nicole) że niektóre lps mają tzw przeze mnie ZAĆMĘ xD w ludziowym świecie nie wiem co to jest zaćma . Po prostu jak widziałam tego lps'a to mi się skojarzyło z zaćmą p: Zaćma i bielmo to takie 2 rzeczy wymyślone przeze mnie. Dosyć , gadania , przejdźmy do rzeczy !

Oto przykład petshopa z zaćmą

Widzicie to takie przezroczyste obok fioletowych pasków? To właśnie jest zaćma albo jak kto woli bielmo . Ta panda jest całkiem ładna ^w^

Czy mam jakieś lps z zaćmą?
Poczekajcie , idę sprawdzić xd . Nie , nie mam . Ale mam z bielmem . Oto ten lps 

Widzicie takie wielkie białe kropki ? To wygląda jak bielmo ale wiem że to oczówka XD



Jak widać lps'y z bielmem są w starych seriach a z zaćmą w nowych
Heh dziwny temat , prawda? Ja lubię takie :D No bo nie znajdziecie takiego na innych blogach...?
Yyyy , ta notka jest i będzie krótka , sorki :c 
Sorry , ale teraz sobie instaluje ArtRage i musze kończyć bo mi się może zaciąć :( Sorki ale papa . Jutro lepsiejsza notka i jak coś w nim narysuję to pokażę na blogu . Papaaa

5 komentarzy:

  1. Heh fajna nocia ^^Fajny ten longhair i ta panda ^^
    nasze-littlestpetshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaćma? Bielno? Nie no, rozwaliłaś mnie. xDD przypomniałaś mi moje wywody na temat diabelskich oczu.
    BM

    OdpowiedzUsuń
  3. LPSy z 'zaćmą' to zwykle te ze szklanymi oczyma. xD
    Ja mam kilka LPS z bielmem. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bielmo i zaćma to dwa różne schorzenia: zaćma (bądź inaczej katarakta) jest chorobą prowadzącą do zmętnienia soczewki (dlatego widać je tylko na źrenicy oka), natomiast bielmo jest zmętnieniem rogówki (dlatego widać je na powierzchni całego oka ;>) Prócz tego mówisz, że to ty wymyśliłaś te medyczne pojęcia XDDD bitch please

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czwarte zdanie w notce, ,,w ludziowym świecie nie wiem co to jest zaćma" sugeruje że mam świadomość tego, że to słowo istnieje w świecie oderwanym od LPS, to jest raz. dwa, mówiąc, ,,Zaćma i bielmo to takie 2 rzeczy wymyślone przeze mnie", w nieudolny sposób próbowałam ukazać że wymyślone przeze mnie nie są te słowa, lecz zastosowanie ich w kontekście oczu zabawek. pomijając wszystko co powyższe, miałam lat 11 pisząc tę notkę XD

      Usuń