piątek, 24 sierpnia 2012

Poradnik lps#1 Jak zmyć LPS'owi brokat?

Szema xDD
W tej oto notce pogadamy o temacie którego nikt nigdy (chyba) nie zrobił , a mianowicie - jak zmyć lps'owi brokat kiedy go nie chcemy? Zaczynajmy :3
Krok 1 - przygotowywujemy LPS'a . Zalecamy użycie szczepionki z lekiem usypiającym (czy-jak-mu-tam) . 

Krok 2 - bierzemy kij do ucha  (XD) i zmywacz
"Zamocz w mleku..i zjedz" XD
pomywaj.....
tylko uważaj na oczy ! 
Potam nalezy spłukać zimną wodą oraz wziać szczotkę do paznokci (jezeli zrobiło sie tak z 2 okiem) to wtedy ją namydlamy i pocieramy , bo brokat moze zostać w okolicach paczałek
I teraz ośmiornica Starky i żyrafa Victoria mogą się czuć ciut ładniejsze :3

wiem , że notka nodna ale cóż poradzić . Pozatym mam problem , bo moi rodzice nie chcę już mi kupowac lps ! Nawet z mojej kasy ! Bo oni myślą że dla mnie lps to takie nic , ale nie ! Ja się nie bawię nimi w jakieś głupoty tylko w realistyczne życie !Nie wiedzą że są śluby , rozwody , GWAŁTY XDDD (z tym może przesadziłam xD) no ale porwania i...no wiecie sami. 
To an tyle . Na szczęście mam kilka notek na zapas :D Papapap :*

6 komentarzy:

  1. Niezły poradnik. xD Mi się raczej nie przyda, chociaż..? *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. :)Może komuś ciut zmyję. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka! Porada przyda mi się na przyszłość!
    Pozdrawiam!
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny poradnik (ale i tak nie używam poradników xDDDDDDD) a i poza tym ja mam dom petshopow i dostane 4 lps 3 listopada bo mam 19 lps i dostane jeszcze 4 lps a i miłego życia i wigilli (a i zapomnialam ze 3 listopada mam imieniny LoL) =3 :3 <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mega fajnie a jakie lps dostaniesz? wszystkiego naj z okazji imienin XD

      Usuń
  5. (a i zapomnialam ze mam dom lps w moim biurku xDDDDDDDDD)

    OdpowiedzUsuń