czwartek, 6 września 2012

Blythe-zło czy dobro?

Cześć i czołem.Skomentujcie poprzednią notkę,nie z tym linkiem jkbc.
 Teraz będzie pogawędka o lalkach dołączonych do LittlestPetShop.Lalki te nazywają się blythe(wiem,że tłumaczę jak głupiemu)
 Kolekcjonerzy LPS,którzy mają wiecej lat niż 10 nie dają sie nabrać.Co mam na myśli...?

To.Widzicie?Laleczka,słodki misiek,mniejszy miś nie  lps i jakieś widły!Ahaaa,to grzebień XD no,a takie coś idzie po ok. 50 zł w Auchan!Opłaca się?Chyba nie...

Tu widać dziewczynę w wieku 9-10 lat.Znaczy tak mi się wydaje.Blythe?Daj se spokój.Wybierz oryginalne LPS,bez tego potwora!

Potwora?A jednak blythe kochają masze figurki!I one się nimi opiekują.Niby zabierają zabawę,ale jednak się nimi bawimy!Można by pomyśleć,że to TY jesteś tą lalką i mozesz robić z LPS to czego nie można było robić wcześniej!No,chyba,że wchodziliscie do waszych domków od lps XD Chociaż,jak byłam mała to barbie zastąpiły mi blythe(jak miałam 6 lat o3o) Moze hasbro odgapiło?

Blythe ładniejsze,a nasze petki coraz brzydsze! Fajny automacik do gum

Robienie takich fotek może być niezłą zabawą :D Ale te sznurki nie są potrzebne :/

Niektóre figurki są robione jakby były kawałkiem bluzki blythe XD bo widać,że na pocztówce blythe miała taką oto koszulkę!PS. to mój petek Partuś :)
 Moze i blythe kochają LPS,ale lepiej kiedy będą je kochać je przez pudełko!Chociaż,szczerze wam powiem,jedna blythe by kolekcji nie zaszkodziła.Chcę zobaczyć,co by moje lps na nia powiedziały :3 Albo można ją przerobić tzn. Podciać włosy(ale nie na łyso!) przefarbować,robić ubrania na nią samemu!Bo ja dla petków kiedyś robiłam jakieś ciuchy xd 
 A według was?Jakie są blythe NAPRAWDĘ?Moze ktoś z was ma jakąś i może odsłonić ich PRAWDZIWE oblicze? XDD fajnie to brzmi.Ja nie mam o nich zdania-mogą być,chociaż nie do LPS!Ale nikt nie każe nam ich kupować,więc tragedii nie ma ;)
Papa 

7 komentarzy:

  1. Moja kuzynka ma Blythe i sama stwierdziła (kuzynka) że jest jakaś dziwna. O.o'' Pewnie odziedziczę po niej tę laleczkę. xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Blythe są fujjj

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię Blythe.Może bym jakąś kupiła(taką z fajnym LPS,a nie samą lalkę xD) gdyby nie te straszne oczy i ceny :/.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie Blythe nie są złe, mam ich z 18 -19, a może i 20 i lezą sobie w pudłach, a czasami z nich wychodzą XD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka!Ja mam Blythe i ją uwielbiam tak samo jak LPS!
    Moje zdanie jest takie dobrze mieć ją bo zabawa nią a Polly pocket bardzo się różni ale jak kto woli!
    PS.Można jej szyć ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam jedną i mi sie nawet podoba. kupiłam na allegro za 55, drogo, ale kupiłam zestaw tylko że wzgledu na dolaczenego do lalki spanielka. nawet ładna, ale włosy jej sie potargaly bo byla w czapce i wg. trzeba dla niej szyć ubrania, bo mam same duże. ma dziwne stopy, malutkie i bez palców, ale oprócz tego całkiem ok. a mam 10 lat.

    OdpowiedzUsuń