piątek, 7 września 2012

Domki LPS

Hejoo!xd 
Pe-eSów nie mam,zresztą to zgodne z tradycją.
 Dziś zajmiemy się domkami dla naszych figurek LPS.Nie wiem ile ich jest,więc nie spodziewajcie się że dam wszystkie,a jak  nie będą wszystkie,to zgłaszajcie problemy na infolinię Google xD
 
To jest chyba pierwszy domek.Zawsze zastanawiałam się,jak taki petek zjeżdża po tej zjeżdżalni O.o
Osobiście...?nie mam nic do tego domku.Mógłby być zielony,ale co tam xD
 oceniam 10/10
Ekhem...skad wam się wzięło,ze to świetlica? O.o równie dobrze moze służyć jak...nie wiem,restauracja,dom cokolwiek!
 Fajna jest ta klapka przeźroczysta ^^. I nawet drzwi ma... 9/10 jednak mógłby być zielony :/ XD
A tego domku nie lubię za bardzo :/ Bo pomarańczowy kojarzy mi sie (nie wiem czemu) z musztardą xDD A więc den dom...7/10 mógłby być zielony
Ten bardzo lubię *.* ma dużo takich zakamarków *w* I winda,i huśtawki ... 100/10
Uwielbiam ^.^ July,masz farta! Nie tylko,że największy,ma zakamarki,pełno zakamarków,fajne dodatki,żonę dla mojego LPS'a Pyrka i wgl *_* koocham 100/10
Ten ma mało dodatków,kolor mógłby być zielony(omg XD) ale za karetkę,dalmatyńczyka jest plus! 8/10
Ten też niezły.Np. ta zjeżdżalnia albo to coś kręcące! A lps mi się nie podoba :/ 8/10
Ale fajne fotele bujane ;D albo huśtawka.Wgl chcę ten domek T^T
10/10 chociaż mógłby być...XD

 
Mojee ;D Ale...nie przepadam.Ma mało zakamarków i taki dom zwykły :/ Inne domki są lepsze :/ Taa,wiem może powiecie "co ty gadasz" czy coś.Ale wg mnie to nie jest taki fajny domek.No i różowy :/

 To już koniec naszej przygody w obsikanym ogrodzie XDDDD (ktoś wie o co chodzi?) Ups..to już koniec naszej przygody w domkach od lps ;D no to do YUTRA XD 

8 komentarzy:

  1. Super notka!Ja mam ten z oceną 100/10 i ten ostatni!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka, ja mam w sumie 7 domków :D. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 5 dużych domków.
    ------------
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wieeeem o co chodzi. :D Co ty masz z tym zielonym..? xD

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie ten ostatni domek ten rozowy tez najlepiej zeby byl rozowy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. em sorr... zeby byl zielony* xD pomylilo mi sie xD

      Usuń
  6. Drugi domek jest zielony :/ twój ulu kolor to zielony ? :>

    OdpowiedzUsuń