sobota, 1 września 2012

Moje Tabby Cat'y ;*

Hej.Fajnie,ze pod wczorajszą notką (a właściwie to dzisiejszą:piszę to w piątek dla zabicia czasu w oczekiwaniu na film ^^ bo jutro nie bedę miała czasu na blog:jadę na działkę) były 4 komki.Bo paczę na komki i myślę "3...no cóż może opublikuję notkę jutro" potem wchodzę na bloga Promienistej,czytam notkę i wchodze na mojego,żeby napisać coś na jutro.Widzę 4 komki O.o Bland Pet,jesteś szybka xD 
 Do tematu:dziś mam zamiar przedstawić i opisać moje kotki rasy Tabby Cat,a mam ich 6.Zastanawiam się,czy mogą one być moją manią,bo największą manią są żaby <33 font="font">
 Fotki są robione w tej kolejności jak je dostałam c:
Tak na początek:wszystkie kotki :3 A w tle mój rysunek xD
Pierwszym kociakiem jakiego dostałam tego kształtu jest Miał.Jest ona drugim kotem w historii PetPetkowa O.o Ma niebieski magnes.Niestety,ma trochę pomaziane oko :< Ma 25 LPS'kowych lat,pochodzi ze sklepu (chyba...nie jestem pewna gdzie ją kupiłam) jej mężem jest Karol,również Tabbuś ^.^
 To jest właśnie Karol.Niedawno zmienilam mu płeć z żeńskiej na męską.(Kurr zamiast kropek ciagle daję / <--- to coś :/) Kiedyś nazywała się Kitty.Niedawno był jego ślub z Miał tak włąściwie to wczoraj,ale wczorajsza notka(a teraz kiedy to pisze,to dzisiejsza) miała opublikować się wczoraj,a jak to przeczytacie to przedwczoraj XDD Skomplikowane? Nie sądzę... ;D

Tigger,słynny podrywacz :3 Chodził on z KAŻDĄ dziewczyną w tym mieście.Ale wtedy,kiedy miałam jeszcze ok. 54 lps :c Achh te czasy...(to było rok temu) Jego zoną jest Dacota(longher xD czyli longhair,dla niekumaczy) Imię Tigger wzieło się od...tego,że on jest tygrysem xD Ale ja go zaliczam jako Tabby ;3
Rocket,ach,ten Rocket...mój drugi CZERWONOMAGNESOWIEC xD Wygląda on bardzo,ten tego,poważnie,no ale cóż.Obecnie stoi na końcu półki i paczy na..e...pustą ścianę.Jest on bratem-bliźniakiem Tiuzdeja,a WTORACZEK(XD) był synem Czarnej,ale dziwnym zbiegiem okoliczności było to,że Rocket nie był synem Czarnej,w ogóle nie spokrewnieni xD Wiem,wiem to było dziwne...Ale bez tej dziwnosci moje zabawy nie miały by sensu xp
Tiuzdej
Buuuuu :CCCC Zdjęcie na Horym Portierze (wiem,że chory przez ceha,ale musicie załapać :33) Ale to zdarte futerko mnie nie obchodzi,i tak uwielbiam go :*
Lauren.O niej nie ma co pisać :O To dziwne,bo ona występowała ciagle w moich serialach,których na Yt nie będzie.No,ale chyba widać,że ma mniejszy ogon? A ta obroża do niej pasuje ^^ 
Tak,to były moje Tabusie ;* Jakoś je baaardzo lubię.Nie wiem czemu mam ich tak dużo:Karol i Miał to był przypadek.Rocket:no bo tata mi pozwolił sobie jakiegoś LPS'a na allegro wybrać.Tiuzdej:Unikat! Lauren:bo chciałam go wybrać,żebym miała 6! Ona była moim 100 LPS! Tigger:mama mi go przywiozła,jak była w Los Angeles! Wiec,te moje kotki to zwykłe przypadki :3 PRZYPADKI? mianownik-kto,co? Dopełniacz:kogo,czego? X...ej no! Nacisnęłam dwa shifty na klawiaturze i nie chce wyjść D! XD o teraz . Heh,ja czasami samą siebie zaskakuje...No,a na koniec fotka wszystkich!
One mi się same tak ustawiły O.o Tzn. jak brałam kolejnego do fotki to odkładałam go i tak się ustawiły.Hehe :D
Mam nadzieję,że notka wam się spodobała.Opublikuję ją w sobotę OK? No to papa kochani.Wracam w niedzielę wieczorem chyba.Więc kolejna notka w poniedziałek!
Papa ^^



EDIT:Jak to pisałam to były 4 kom,a teraz jest 6.Dzięki!

6 komentarzy:

  1. Ej,no -.-" Pisałam notkę,i opisałam więcej Tiuzdeja,anpisałam jego ksywki i wgl a to nię nie wyświetla -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka!Sporo masz tych kotków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kotki. Miło mi, że wchodzisz na mojego bloga. ^^ Pisałabym częściej, ale zawsze jak już wyłączę komputer, to mi się przypomina "Kurczę, miałam napisać notkę!". :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużooo ich masz. O.O Ja mam tylko dwa. :[ Biedny Wtorek, jak on mógł tak nie dbać o swoje futro? xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kotki! Ja mam ich sporo. Nie wiem dokładnie ile.
    ---------------
    http://only-lps.blogspot.com/ <----Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kotki, boskie są <3

    OdpowiedzUsuń