piątek, 31 sierpnia 2012

Jak się bawiłam ^^?

Hejka ^^
Dziś w notce o tym,jak się bawiłam LPS'kami :DD
Pokażę fotki
UWAGA:ich jest strasznie dużo.Do każdej będzie oczywiście opis ^.^




 
Te dwa zdjecia pokazują jak się bawiłam wczoraj wieczorem.Centrum Adopcyjne służyło jako centrum handlowe.Na 1 piętrze była restauracja a na drugim i trzecim CiuchoLandia,czyli sklep z ubraniami dla LPS'ów :D
Widać Anastazję obok Rocketa,Dacotę z Tiggerem i prawie wszyscy mieli dziś ślub :D
Tu moje rzeczy z modeliny:
 Doradzca :D
 Tę pizze właśnie wczoraj lepiłam xD Zdeformowany kawałek
 Spaghetti z wyjmowanym widelcem.Oto dowód:

 Klopsiki,ziemniory i sos pomidorowy :p

 I słodka babeczka :3 Dla Morsi'ego który jest cukiernikiem

 A tak się dzisiaj bawiłam
Muriel,która udzielała błogosławieństwa oraz Morsi który stoi tam żeby stać
Przepraszam,ale nie zrobiłam fotek jak były śluby :c Powiem,kto brał : Anastazja z Rocketem,Miał z Karolem,Dacota z Tiggerem,a kiedy była kolej na Ginny i Rona to Ginny porwała umowę o ślub na kawałki  o.O 
Potem wybieranie władców całego LPSŚwiata.Oczywiście Anastazja i Rocket chcieli nimi być.Nawet robili przysięgę wieczystą:
A co do przysięgi wieczystej,to dziś Harry Potter 6 Yay ^.^ Obecnie czytam 4 część (znowu!) po kilka razy zawsze czytam,no wiecie:1,2,3,4,5,6,7,1,2,3,4,5,6,7 i tak ciągle xD
Tu nawet widać ustawione LPS'y.
Gdy Anastazja i Rocket podali sobie łapki,ktoś krzyknął "ta stara baba nie może być królową!Czarna,Dacota,Ramzes i Tigger to są władcy LPSŚwiata!" no i w ten oto sposób...
"Rządźcie dobrze" powiedziała ciotka Muriel.No i oni są władcami. A księżniczką jest Amidala,księciem Campus(spaniel z butem,duży husky z centrum adopcyjnego)

Widać ich na górze.A nizej miejsce przy którym siedzę teraz ja ^^.
Ale to nie koniec...!Czarna zaczęła mieć jakieś okropne skurcze.Pojechali do szybkiego szpitala a tam okazało się że Czarna...jest w 9 miesiącu ciąży!!!
"Dlaczego nie widać wielkiego brzucha"-zapytała
lekarka Fredzia powiedziała "To przez to,ze masz dużo włosów.Nie widać było"
Ta-damm!! Widać nawet pokrwawione prześcieradło.
Wiem wiem,ze to królik,ale mnie to nie obchodzi.
To szpital w którym urodziła.Na recepcji jest Snakey,niedaleko stoi Caroline rozmawiająca z Balgeetem i Fredzią.
I TO TEŻ NIE JEST KONIEC XD
Zrobiłam jeszcze restaurację "Egzotik" (szpital nazywał się "Święty Flak") Pracuje  tam Partuś,Kroki(przy kuchni,na końcu) a Sasha i Victoria jako kelnerki.
Plac zabaw :D Na daszku siedzi Polinezja,pod nią Chrums a na samym dole Gumiak.Na oponce Maus,a na zjeżdżalni Rozalie.
Supermarket . Widać Salazara,Johna,Pingu,Nicolasa,Lauren,Claudię,Gadzię,Rainy,Galaxy i Carmel.
Tu chyba nie musze mówić kto jest...? Zwykły rynek
Owocki ^w^ Sprzedaje Frutti i Papu.Przy owocach stoi Ron,na siedzieniu Ginny a niedaleko Sharky.
Cukiernia ^^ Morsi jako sprzedający.Pożyczył czapę od Szefa Kuchni ^^.
Całość
A tu Pałac Królewski 

To na tyle XD Dużo,cn? Papa ;* I komentujcie!

8 komentarzy:

  1. Fajne masz zabawy. Ja, niestety bawię się coraz żadziej. :(
    Skomentujesz -----> http://only-lps.blogspot.com/
    mini-konkurs -----> http://only-lps.blogspot.com/2012/08/87-tego-jeszcze-nie-byo-elpsdarlingpl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowe!
    Świetne zdjęcia i pomysły na zabawy. Chyba zaraz też ułożę jakieś tragany na moim LPS-owym rynku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. FOTKIIII 8DD Wow dużo tego naukładałaś. xDD A i super zabawa. *.* (przypomniało mi się Wzgórze Samobójców z centrum-lps xDDDD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia!Z chęcią przeczytałam całą notkę!
    Pozdrawiam!
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam całą notkę i powiem Ci, że masz super nie tylko bloga, ale i pomysły i fotki! Dużo rzeczy zrobiłaś. Szkoda, że ja jestem taka leniwa i zamiast naprawdę stawiać np. jakieś targi z owocami tylko sobie wyobrażam, że one są :( Jest o wiele gorzej. Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa <3. Ten rynek wymiata *-*!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejo, a i wgl. to ja z bloga http://littlest-pet-shop-madziqa.bloog.pl i się przeniosłam :3 A w ogóle.. ja nie umiem się bawić LPS :C *patrzy na swoje porozrzucane LPS'y*

    OdpowiedzUsuń