piątek, 21 września 2012

Wróciłam c:

Wróciłam po kilkudniowym urlopie :) Usunęłam poprzednie notki, bo były "o niczym".Dodałam też listę blogów, nie będę musiała ciągle wpisywać nazw, wystarczy, że kliknę ^^
 Yyy...aha. Przez chwilę zapomniałam co mam napisać XD W sobotę u moich petków jest coś jak bal. Oczywiście nie będzie to bal w stylu XX wieku czy coś. To będzie taki zwykły bal XXI wieku. jest on od 15 lat wzwyż, żeby mój babies Dziam Dziam nie przyszedł xD Wszystkie dziewczyny i kobiety będa musiały się umakijażować tak jak wczoraj. Tzn. ja wczoraj robiłam potworne makijaże, ale po to żeby napawać się strachem moich lps'ków xD Oczywiście im to wszystko zmyłam i nie ma żadnego śladu :) 
 A w tej notce nie będzie zdjęć, bo ten kabelek do przesyłania mi się zgubił ;c
 Czy tylko ja wariuję, jak jest weekend? Po prostu wszyscy nas w tej szkole męczą. 
 Czy ktoś mi może wyjawić, o co chodzi z blogiem about-lps ? Wchodze na niego i mi się pokazuje ze nie jestem na niego zaproszona! A wy jesteście? 
 Hmm...może teraz coś o lps? No dobra. Zrobiłam coś ja drzewo genealogiczne, i wyszło, że koty są w jakiś sposób spokrewnione z psami! Takie 2 szlachetne rodziny! (Ha! A ja wiem, skad się wzięło ;) Ale nikomu nie powiem, chyba że już muszę) Bo to jest tak:
Czarna jest żoną Ramzesa. Ramzes jest bratem Anastazji i kuzynem Klaudii. Czarna i Dacota to siostry. Dacota jest żoną Tiggera. Tigger to przyrodni brat Tiuzdeja i Rocketa. A dalej to nie wiem xD Byłam dziś an kółku z j. polskiego i pani mówiła coś o Tartarze. No i ja sobie wyobraziłam, że jest pod ziemią i zrobiłam Tartar dla lps XDDD Oczywiście nie będę ich tam dawała, no co wy O.o Jest on na takim wysuwanym czymś pod biurkiem i na tym się trzyma klawiaturę. Wiecie o co chodzi? A tak wgl to w pażdzierniku nowy wygląd!!! Taki w odcieniach czarnego, szarego i białego. Nie wiem, taki nastrój mam i tyle ;p I niedługo urodziny Ramzesa... :D On jest ze mną długo od wiostny 2008 albo 2009 już nie pamietam :p Ej, no ok, czas ucieka a ja musze jeszcze zrobi inne rzeczy! Postaram się znależć kabelek zeby jutro przesłąć zdjęcia :) To siema!

3 komentarze:

  1. Dzięki za dodanie mnie do listy.^^
    Witaj po urlopie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna nocia itd. Ja też nie dostałam zaproszenia (o co w tym come on? On nie chce mieć więcej wejść?). Dodasz mnie do listy? Będziemy sobie komentować?

    OdpowiedzUsuń