niedziela, 16 września 2012

Jak zaczęłam zbierać lps? ^_^

Hejka! (czemu ja zawsze tak zaczynam...? xD) Dziś miałam pomysła na notkę o tym, jak zaczęłam zbierać figurki littlest pet shop ^.^ A więc to było tak...
Przyszłam do przedszkola (o lol dopiero teraz mi się przypomniało, ze napisałam kiedyś pszeczkole XDDD) i moja koleżanka miała plakat z LPS.I ja myślałam, ze jak one są pogrupowane, to znaczy, że są razem w zestawie xD I wtedy zobaczyłam piękną niebieska papużkę *.* I ja chciałam zdobyć...ale to inna historia i opowiemy ją innym razem. Potem ciągle oglądałam ten plakat bo ona mi go dała. Chciałam sobie kupić taką figurkę, więc z mama poszłam do sklepu. Tam zobaczyłam żabę którą nazwałam Żabcia  (ale oryginalne imię xD) Potem kupiłam fuzzy pigwinka, potem tubę z małpką, króliczkiem (tych dwóch już nie mam T^T) i iguaną. Wciaż nie miałam domku dla LPS. Wtedy jeszcze nie znałam ras lps, nie wiedziałam, ze istnieje np. szop, lama albo szynszyla.Potem jakoś w 2008 dostałam centrum adopcyjne. Zbierałam i zbierałam, ale chyba w 2009 mi ukradli niektóre LPS T___T Np. iguanę, Rogera (XDD oczywiście go tak nie nazwałam, nie znałam jeszcze wtedy BM) skalara, który miał fajne imię : Fisheraid. Tak fajnie brzmiało. Jeszcze poszły 2 husky z centrum adopcyjnego (na szczęście wymieniłam się i już je mam, ale nie moje :C) Camuś, którego na szczęście mam. I boli mnie jeszcze, ze nie mam tych lps T^T  W roku...2010 zaczęłam kręcić filmy, bo zobaczyłam, ze w internecie są jakieś filmy o lps. Zdziwiło mnie to, bo myślałam, że petki to nie są popularne zabawki. Założyłam konto na YouTube, ale potem przestałam kręcić. Założyłam nowe (mucha224) i tam jestem do dziś. Na mucha224 były filmy strasznie głupie, ale potem zaczęłam mieś widzów. Spanielkowalps1, paulinakclps, 5000ami...i teraz mam chyba 42. Potem usunęłam te filmy. Nakręciłam nowe. Znowu usunęłam. I teraz chcę nakręcić nowe i ciekawsze niż te g.... :/ Próbowałam robć takie filmy jak 981111karola czy coś. Potem nie dałam na YT tego oczywiście. Usunęłam to chyba. Juz nawet nie pamiętam xD W 2011, na koniec wakacji (:C) założyłam bloga. www.mojekochanelps.blog.onet.pl potem był www.lpsnajlepsikumple.blog.onet.pl 
a na koneic
www.littlestpetshopija.blog.onet.pl
na tych wszystkich blogach nie było moich zdjęć, bo nie dało się przesłać do onetu. A teraz jestem na blogspot.com i da się oglądać moje fotki ^^
 Niestety, ja kończę, KRÓLOWA NAUK czeka -.-"

2 komentarze:

  1. Przedszkoleee! *.* Ja nie byłam dzieckiem na czasie i bawiłyśmy się z koleżankami w Witch. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol mój komentarz był bardzo na temat. ~
      Ukradli ci LPSy? D: O biedakuuu~ Ogółem ciekawie zaczęłaś - plakatem. xD

      Usuń