poniedziałek, 8 października 2012

>:D

Daisy : Hahah!!!
Klaudia : Weź cicho bądź...Ktoś nas usłyszy!
D:No pewnie po tym jak wrzeszczysz
Karolcia : Pssst! To ja Karolcia. O co sie kłócicie?
Kl :Daisy przez przypadek weszła na bloga naszej pani i....
K:Założe się, że celowo...
Kl :Karolcia, nie przerywaj! No i zaczeła się drzeć.
K:Klaudia, ty nie jesteś lepsza.No dobra, to o czym pisemy?
Kl :PISZEMY? PI-SZE-MY??? Jakie piszemy! Ja tylko fejsa sprawdzam i zmiotka mi stąd!
D:No weź...taka dobra okazja żeby zobaczyć co o nas pani pisze...
Kl :No okej, okej. Ale nie wygadajcie nikomu! Chodźmy w najdalszy kąt szuflady.
D:Uff nareszcie.
Kl: Okej. Siema ludzie! To ja! Klaudia (brokatowy shorthair)
K: I ja! Karolcia, ma sie rozumieć ;)
D: No i ja, Daisy! (jeżeli czytaliście "Moje LPS od 497 do 800 to powinniście wiedzieć kto to Karolcia i Daisy)
Kl: Słuchajcie! U nas w PetWrocławiu straszne zamieszanie! Podobno nasza pani ma kilka sprawdzianów zapowiedzianych więc bedzie się uczyła. Oto jej kalendarz:
9.10.12 uczenie do ang.
11.10.12 uczenie do histy
14.10.12 uczenie do matmy
A w środę ma ortodontę (głupi aparat :/) 
Więc ten plan nie jest za bardzo różowy, aczkolwiek zawsze znajdzie czas dla siebie.
D: A wiecie, że nasza pani znalazła aparat???
Kl: Taak, i teraz będą filmy edytowane w WMM bo nie mamy pauzy. No i jakość lekko gorsza ale zepsuła się komórka. 
K: A ja często służę jako podstawkę. Stoję na Lagoonie, Gekim i Gadzi a na nas Victoria, Sasha albo Ginny. 
D: I Ginny jest w ciąży!
K: I jednak będzie miała bliźniaki! Dżejk i Róża 
Kl: Jestem tym strasznie podjarana ^w^
D: Co niee? Extra będzie >:D
K: Kur...
Czarna: Eee...chyba jestem nie w porę.
Kl: No chyba raczej tak.
Cz: A co tam macie? Czy to nie wygląda na blog???
K: Eee..tak to nasz :D
Cz: Littlest pet shop i ja... TA AKURAT :DD
K: Ale nie wygadaj!
Cz: A czemu?? Nasza pani to też MOJA pani. I przypominam...
Kl:....Że jesteś jej ulubionym LPS. Tak, pamiętamy to.
D: Znowu stara śpiewka...
Cz: Ej, a wiecie, że Ginny może urodzić w tym miesiącu???
D&Kl&K: WTF???
Cz: Noo, widać, że jesteście słabo poinformowane. I to nie będzie Dżejk i Róża, tylko Dżejk i Charlie, mondzioły wy jedne -.-
K: Zmywam się....
D: Ej no Karola, dopiero zaczyna się dżampreza!
K:Słyszę naszą panią! Wyłączcie to!



......






Uff hejka! Ale miałam męczący dzień...A co to? Notka napisana przez moje lps? Ale jaja :D No i Czarna miała w tym udział.... Dziwne, ona zawsze taka spokojna xD
Skoro tu notka jest to spadam! Pa :)

1 komentarz:

  1. Fajny blog,serio :D czekam na kolejne posty,narazie poczytam poprzednie.. :)

    OdpowiedzUsuń