czwartek, 18 października 2012

Mam o czym pisać, a tytułu nie ma XD

Cześć :)
To znowu ja. No a kto xD Dziś chcę napisać o sprawach organizacyjnych. Jestem teraz na kanapie w salonie xD Fajnie, że mam już ponad 3000 wejść! To miłe, że podoba wam się mój blog ^^ Yyy...nowa notka na spis-moich-lps.blogspot.com Nie pisałam tam od 19 lipca o_o' Straszne, co? Ale ogólnie wg mnie te notki nie były przeraźliwie nuuuudne ;) Siedziałam sobie na necie dziś i oglałam zdjęcia petshopów na google grafika, potem weszłam na deviantart i oglądnełam fotki.
A skoro jesteśmy przy fotkach, to wiecie, że mój telefon ma lepsza jakość niż aparat? Dziwne, bo myslałm, że jest na odwrót.
A teraz przywołam FSPOMNIENIA XD Pokażę stare fotki z mojego bloga :)

TO Z MOJEGO BLOGA! Piszę, żeby nikt mnie nie posądził o kopiarstwo, bo nie wiedział że to z mojego xD
Czarna i Amidala siedza na kawałeczkach lodu w marcu. Miałam zdrapany lakier na paznokciu xd A tak to nie mam lakierów do paznokci, wg mnie to dziwne w tak młodym wieku se malować paznokcie 0.0

Moj jamnior ^_^ A tak naprawdę go nie mam jako figurki :)

OJAAA fotka z truskawkowej sesji zdjęciowej! To jedna z pierwszych notek. Możecie sobie przeczytać kilka starszych np. z maja ;) W maju założyłam sobie blog.
A chcecie wiedzieć jakie MIALAM inne blogi oprócz tego? OK, mówię:
www.mojekochanelps.blog.onet.pl  <--- mój pierwszy blog.
www.lpsnajlepsikumple.blog.onet.pl <--- mój drugi blog
www.pamietnik-kotkow-lps.blog.onet.pl <--- mój blog o kotach lps
www.littlestpetshopija.blog.onet.pl <--- mój blog, kontynuacją jest ten.

Ten blog na którym piszę jest o wiele lepszy. Mam więcej komentarzy, wejść i na onecie nie mogłam dawać zdjęć własnych, musiałam z internetu. I dlatego miałam słabą ogladalność.

Wspomnienia, ach, wspomnienia XD

Koniec fotek! Szkoda ;( Ja lecę zmienić wygląd bloga! Wiem, ze ten jest krótko, ale mi się znudził xD Może wam też? Nie wiem. Możecie sobie przypomnieć jaki kiedyś był. Raz był chmurkowy, raz jesienny ale nigdy nie było nagłówka. Mam za duży format zdjęć! A ja lubie blog taki jaki jest bez nagłówka. Spadam już, nie zanudzam. Narka!

2 komentarze: