czwartek, 13 grudnia 2012

Koniec świata u LPS!

Elo
Wiem, ze nie pisałam prawie..tydzień o.O ale nie miałam czasu. Serio. Zgubiłam się z przyjaciółką w teatrze, pani nas nie wzięła XD Tyle się wydarzyło. Ale wymyśliłam pomysła na notkę!

Pomyślałam, że skoro u ludzi będzie wkrótce koniec świata, to u petków tez może być :) Wymyśliłam cóś takiego:
Jakiś wasz lps przyjedzie na skuterku/rowerze i oznajmi przerażająca nowinę. Wszyscy zaczną budować mury obronne i schronienia a gdy już skończą to z nocy z 20 na 21 (można wieczorem gdy się ściemni) to weźmiecie piłkę lub coś jak meteoryt i BUM!!! W jakieś schronienie walniecie. Petsy się przerażą. Potem tornado. Radzę wyniszczyć te największe schronienia, bo gdy zniszczycie wszystkie i zostanie najmniejsze, to będzie niezły tłok gdy wszyscy tam się stłoczą :o Nie wiem jak można zrobić tsunami...Macie pomysły? Oczywiście nie wylejemy wody na schronienia xD Gdy wszystko się już skończy, to dajcie szczątki schronień, jakieś kredki (będą służyły jako deski) pełno śmieci..Radzę robić to na biurku :)  Z czego zrobić schrony? Jeżeli macie takie coś wysuwane pod biurkiem na klawiaturę, to tam z pewnością może być schron,ale dla dzieci. Dla dorosłych najlepiej zrobić na powierzchni. Wykorzystajcie piórniki, kalendarz (taki stojący) pojemniki na kredki..książki jako dach! Klocki lego też się do tego nadają. 

Miłej zabawy na koniec świata! Jeśli chcecie, można zrobić wcześniej c:
Papa :]

4 komentarze:

  1. Ja tam nie wierzę w ten koniec świata ;) Fajny pomysł, ale raczej go nie wykorzystam, bo by było za dużo bałaganu, a mój pokój i tak jest już w stanie końca świata ;)

    Zapraszam: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wierzę w koniec świata, ale fajny pomysł :)

    Zapraszam do siebie:
    lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń