wtorek, 18 grudnia 2012

Zeberrrrki lps ;p

Hejka c: Co u was? U mnie ok c:
czas na PS'y, co na moim blogu jest rzadkością (przypomniał mi sie taki kawał "Nazywam się Sławoimr Sraczka.- Ale ma pan rzadkie nazwisko!") Ale to będzie "zbiorowy" ps bo do tych, co pisali, ze nie wierza w koniec świata. Ja też w niego nie wierzę ;) Ale petshopom warto zafundować takie wrażenia c:
Zebry, zebry. Ach, każdy na pewno ma choć jedną ;p Oprócz mnie,.


Zdjęcia z google, bo na nicole szukać mi się nie chce ;p
Oczy: Ostatecznie..
Kolor: Świetny ^.^
Ogólnie: Może..?

The best *_*
Oczy: Śliczne ;*
Kolor:Wspaniały ;*
Ogólnie: Chcę ją!

Bezkarnie kopiuję z google..
Oczy: Sraczkowaty kolor.
Kolor: Nie..Takie dziwne paski.
Ogólnie: Sorki, bejbe! Nie chcę cię ;p

Nazwałabym ją Cream :)
Oczy:Niebieskie.
Kolor:On powoduje, że mi się kojarzy z lodami. NIe chciałąm nazwać Ice, więc Cream ;P
Ogólnie:Niezła

Nie podoba mi się. The end.

Coś mi wygląda jak przeróbka :/
Oczy: A tu są niezłe.
Kolor: ;\
Ogólnie: Nieee...Dziwna
Oczy:Świetne *_*
Kolor: Jagodowe paski *___*
Ogólnie: Ślicna! Te oczy..Ach, love

Omg, to nowość..Jakiś wrózkowaty pamiętnik na hasło.

I to już koniec tej notki ;p Postaram się napisac po Wigilii. Zrobie fotki na choince ^.^ OK, teraz spadam kończyć zadania domowe.. Papa :)



4 komentarze:

  1. Mam jedną zebrę, cuddly. Nazywa się Kreska. :3 Chciałabym mieć więcej zeber, bo są świetne. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ocenki!Niestety nie mam żadnej zebry :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdziwię cię, ja też nie mam żadnej zebry ;) Widziałam raz w sklepie tą różową, ale nie przypadła mi do gustu... Dobry pomysł, ja też zrobię moim petkom zdjęcia na choince jak już będziemy mieć. W tym roku choinka prosto z ogródka ;)

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. ^^ Od dziś codziennie zaglądam. ^.^ Zapraszam do mnie!!! http://amilpstv.blogspot.com
    Pozdro! ;*

    OdpowiedzUsuń