piątek, 28 grudnia 2012

Postanowione!

Wczoraj wybrałąm wszystkie petshopy i podzieliłam je na grupy:
na sprzedaż (ok. 40)
te, które zostawiam (19)
brudne, w następnych latach do śmieci (ok.40)
mojej koleżanki, do odmiany (12)
PS do Anonimowy:
Wyobrażasz sobie swoich rodziców którzy zbierają lps? Jakieś zabawki? Co z tego, że niektórzy jeszcze się bawią? A ja mam koleżanki, które przestały się nimi bawić w wieku 9 lat. Ja już mam dosyć tych lps, a poza tym mam inne zainteresowania niż lps -,- Zaczynam się interesować fotografią, może będę grała na pianinie..Wszystko, tylko nie lps! To z pewnością nie jest chwilowe, ja już może dojrzałam szybciej. Nie chcę was tym obrazić,wkrótce też przestaniecie się tym interesować i pomyślicie "po co marnowałem czas na bzdury skoro są lepsze rzeczy do roboty". Tak, tak będzie!Myślałam, że będę się długo bawiła gdy byłam młodsza a teraz mając 11 lat nie chcę mieć z tym nic do czynienia. Gdyby w mojej szkole dowiedzieli sie, ze zbieram jakieś zabawki to by było pośmiewisko! Chcę to czym prędzej zakończyć, to dla mnie męczące. Nie rozumiem osób, dla których petshopy są pasją. To coś w stylu "moją pasją są pluszaki" To lubienie lps nie powróci.

Nie wiem co się stanie z blogiem, bo nie będę miała o czym pisać. Ale możliwe,że będę miała photobloga < 3 O taak... Możecie sobie pooglądać zdjęcia użytkowniczki lukreszja, kiedyś robiła super zdjęcia ale się coś zmieniło. W każdym razie gdy obejrzycie zdjęcia moze cos sie w was obudzi do fotografowania..? ;)


Nie wiem, kiedy następna notka. Dam zdjęcia tych lps, co chcę sprzedać, może ktoś kupi? W każdym razie do napisania :]



 

11 komentarzy:

  1. To że ty kończysz z LPS to przynajmniej nie obrzydzaj tego innym! Kiedyś sama to lubiłaś i myślałaś że te figurki są twoją pasją. Teraz myślisz że "wydoroślałaś" i powinnaś wszystkim mówić, że mają porzucić LPS bo i tak kiedyś im się to znudzi? W tej notce pokazujesz to, żę uważasz że LPS są dla dzieci i nie warto ich kupować. Ciekawe co pomyślą sobie o tym twoi dawni czytelnicy, którzy lubili LPS... Uważasz siebie wielce za dorosłą... Mam więcej lat od ciebie, więc nie wróż mi przyszłości, bo sama zdecyduję jak się stanie i czy porzucę LPS. Zbieram już około 4 lata i ani mi się śni burzyć mą kolekcję. Nie chcesz mieć nic do czynienia z tym co kiedyś wielbiłaś, lubiłaś, zbierałaś? OK, przynajmniej nie obrzydzaj innym tworząc takie notki, bo sama zobaczysz, że ten twój blog upadnie, jak nie z tego, że sama nie będziesz chciała pisać to wszyscy twoi czytelnicy raczej też nie będą zadowoleni tą wypowiedzią i będą chować do ciebie urazę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do:Anonimowy
      Jeśli uważasz że jej notki są okropne to po co je czytasz atym bardziej komentujesz.Zastanów się co piszesz za nim napiszesz.Jeśli piszesz ze jestes starsza to nawet się nie przyznawaj do tego że zbierasz LPS.Bo to Hańba Ja jestem młodsza i co już po woli przestaję się interesować Lps A może ona to piszę bo skoro sprzedaje to o czym ma napisać o tym jak pokroić kompuer xD.Napisała o tym żeby później nie było komentarzy typu:Czemu nie piszesz notek itd. Więc się odczep i pamiętaj że mam cie na oku

      Usuń
    2. Nie wydoroślałam. Zmądrzałam. Znalazłam sobie inne zainteresowanie bo te lps to są ZABAWKI. Mówię jeszcze raz: twoją pasją są lps? Ja to rozumiem jako "moją pasją są pluszaki" ! Ja nie obrzydzam wszystkim lps, pokaż mi gdzie to jest napisane? Jeżeli komuś obrzydzam to sam potrafi zapanować nad tym "czymś".
      Zbierasz 4 lata, świetnie, ja 6 lat i już mam tego dosyć. Nie musisz burzyć kolekcji. Jesteś ode mnie starsza a ja już tego nie lubię. Trudno. Kiedyś zrozumiesz (nie mówię tego obraźliwie) że lps to jednak była strata czasu. Ja też tak myślałam, myślałam, że będę się bawiła petshopami dłuugo ale przestałam w wieku 11 lat i się z tego cieszę. Przecież nikt się nie będzie bawił lps do końca życia -_-

      Usuń
  2. Zapraszam na mojego nowego Blooga littlest-pet-shop-i-moja-kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  3. Yh, rozpisałam się, a mi się komentarz nie dodał! I muszę pisać jeszcze raz... Dobra, napiszę tylko najważniejsze zdanie: To, że ty masz takie poglądy, nie znaczy, że inni też. Możesz wyrazić swoje zdanie, jak najbardziej, ale nie możesz innym tego wmawiać.

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorry, dałyśmy na odpowiedz prze przypadek. Według mnie dobrze robisz koncząs z lps i znajdując sobie inną pasję. Z pewnością jest coś o wiele bardziej twórczego od tych figurek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecie co mnie dziwi
    wiem że macie swoje poglądy ale to co ty napisałaś jest obrazą dla kogoś kto interesuje się figurkami
    rozumiem że ci się znudził ale nie musisz zachowywać się jak egoistka że jesteś najmądrzejsza i że wydoroślałaś bo według mnie nadal jest dzieckiem które nie potrafi oponować swoich emocji a ci którzy cie bronią i krtykują anonima są jeszcze bardziej dziecinni niż ty
    bo chronią ciebie bo cie lubią i myślą że robią dobrze
    rozumiem że przestajesz zbierać ale nie musisz zaraz mówić że to strata czasu bo kim ty jesteś moaonną lub kimś ważnym b krytykować innych
    jesteś normalnym człowiekiem to sie nie wymądrzaj że jesteś normalnie Einsteinem Który wyymyślił bombę atomową

    OdpowiedzUsuń
  6. np w powyższym komentarzu
    ja cie nie obrażam ale jedynie krytykuję powiedziałaś że można
    żegnaj ty nad dojrzałe w psychice dziecko
    Beyyyyyyyyyyy.........................................
    Wszystkiego dobrego z nowego postanowienia

    OdpowiedzUsuń