czwartek, 27 grudnia 2012

Okropieństwo! Moje przemyślenia na temat przestania bycia kolekcjonerką :]

Hejoł
No więc, o co chodzi? Hasbro zaczęło produkować elfy i inne rzeczy jak dla 3 latków, ale teraz po prostu przesadziło! Patrzcie ;_;

Widzieliście to? Ten delfin albo wieloryb fajnie się rozpłaszczył, ale ta foka ma ohydny ryj ;/ Nie wiem po co i dlaczego ta nasza "kochana" firma to produkuje. W Polsce moze nie kupują, ale np. w Anglii to jest na to wielki boom xd
Myślę nad sprzedaniem lub oddaniem kilkunastu petshopów. Uważam, że niektóre g2 są wręcz OHYDNE a ja nie mam tych pięknych. Jeszcze nie wiem jak i kiedy sprzedam, ani które. Ale na pewno nie sprzedam:
Czarnej, Ramzesa, Dakoty, Tigera, Campusa, Amidali, Maurycego, Klaudii, Tiuzdeja, Dżejka, Charli, Anastazji, Rocketa i innych ważnych. Moja rodzina uważa, że jestem już za duża na lps a ja też tak uważam. Nawet nie wiem co będzie z blogiem, bo posiadanie bloga to duża odpowiedzialność a pisanie notek gdy trzeba się uczyć, odrabiać zadania domowe i inne rzeczy związane ze szkołą (nie tylko < 3 można poświęcić czas pasji!) to trudne zadanie. 
A jak nie będę sprzedawała, to zostawię 4 ulubione a resztę dam do kartonu i na strych ;] 
Bo krew mnie zalewa, gdy widzę czasami w notatniku "no i wtedy Czarna umówiła się z Ramzesem" to jest takie denerwujace i tak dziecinnie brzmi! I już lps mnie nie interesują
Kończę już, papa :]

5 komentarzy:

  1. Szkoda :( Ja też nie kolekcjonuję petków tak często jak kiedyś, gdy prawie co tydzień kupowałam nowego, ale jednak z nich nie rezygnuję. Widziałam ten zestaw jak byłam w Szwecji i rzeczywiście ta foka jest... yhh, trudno to opisać. No cóż, mam nadzieję, że nie zrezygnujesz na dobrze z bloga.

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami się zastanawiam, czy ci z blogspot.com umieją czytać. Przecież komentuję, a oni swoje "u mnie nn, u mnie nn, skomciasz" Luuudzie -,-

      Usuń
  2. Szkoda, że chcesz przestać zbierać LPS :(. Może się jeszcze zastanowisz? Pamiętaj, że może pewnego dnia pomyślisz, że LPS znów cię interesują. Co wtedy zrobisz, jeśli sprzedasz większość? Może nawet znowu będziesz chciała je kupować? Teraz wydają ci się dziecinne: ale to może jest tylko chwilowe? Jest przecież wiele kolekcjonerów starszych od ciebie! Nawet dorośli! A nawet jeśli je sprzedasz, pomyśl... Koniec z LPS to ważna decyzja... Zastanów się... Przypomnij sobie radość z każdego nowego LPS, z zabawy nimi.. Pomyśl, co oznacza koniec tego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy:Jak coś ci nie pasuje to swoich nie sprzedawaj (jeśli wgl je masz)może ona chce sprzedać i zostawić ulubione ja też tak zrobie(ale jeszcze nie wiem kiedy:D)To tak jak kupic sobie skarpetki i nigdy ich nie prać może teraz interesuje ją coś innego.A co do notki foka z ochydnym ryjem i spłaszczony wieloryb to mnie rozbawiło xD

      Usuń
    2. Mnie strasznie rozbawił twój komentarz xDD

      Usuń