sobota, 22 czerwca 2013

Kotyyy ^^

Witam wszystkich, którzy to czytają, a takich jest niewielu P:

Przemogłam niechęć do wszystkiego i porobiłam zdjęcia moim kotom lps c:
Czarna nadal ulubiona, co do wczorajszego komentarza :D


 Orange, Anastazja, Klaudia i Ramzes P: Klaudia nadal zabujana w Ramzesie, od tej całej feralnej "Szkoły Horroru" nadal mam te filmiki..Wie cie co, pod koniec notki mam dla was parę screenów o LPS. 
Persy :D Maurycy, Boazeria XD, no-name, Venus, Carly.
Tiuzdej, Tigger, Karol, Miau, Rocket. Brakuje Lauren :C

A te dwie to raczej pamiętacie? Czarna i Dakota :D
Nermal, Bazyl, Muriel i Julka. Julka ma okropnie zdeformowane oko i go nie pokazałam .
No i wszystkie koty :D
Patrzcie, zrobiłam pokój, rupieciarnię, kawiarnię i spożywczy :D Jestem z sb dumna xD

Ok, a teraz screeny...
Powiększcie sobie. Ludzie , weźcie mnie nie załamujcie, tyle kasy za 1 lps?



A powyżej moje wszystkie filmiki o LPS. Papa


"uczę się sztuki życia, hiphop to mój sensei
rzucam tym, a to jak kauczuk,
czysta technika, żadnego fałszu.
Niuanse, sensacyjne seanse,
w bezsensie sens jest jedynym awansem.
Balansem w naturze, równowagi korektą"
~Paktofonika, Jestem Bogiem 
http://www.youtube.com/watch?v=vKr3YJ3_j8g


^^

2 komentarze:

  1. Sweetaśne kociaki :3 Czekam na następną notke :D

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay.
    Ja z tych twoich mam Orange (u mnie Spectra), Anastazję (u mnie Sjena), Klaudię (u mnie Crystal), Boazerię (Anabelle), Carly (Roxenn), Dakota (u mnie to facet i zwie się Karmel P:) iiii tyle.

    A z tych co ty masz chciałabym Ramzesa, Czarną, no-name (XD), Maurycego czy jak to się odmienia, all Tabby Cats XD i tyle


    Zaprasam do mńe :3

    OdpowiedzUsuń