czwartek, 20 czerwca 2013

Moje LPS

Dżizas, jednak 3 komentarze? Ludzie, zaskoczyliście mnie ;*
Dziś pokażę fotki i nowe i stare moich lps, żeby wspomnieć stare czasy ^^ A także powiem co u mnie nowego przez te pare miechów się działo :D






Wait, musze znaleźć teraz na dysku wspólnym fotki lps... P:


Chciałoby się teraz śnieg ^^





No ja przestałam przyjaźnić się z moimi kumplami z 4kl, teraz jestem w piątej, klasy się pomieszały teraz jest sportowa i normalna. Jestem w normalnej. Poznałam dwóch kumpli, moja najlepsza koleżanka to Oliwka. Uczę się d0obrze, nic się nie zmieniło w ocenach :D Jednak mój wygląd..kiedyś: zwyczajne spodnie, czarne koszulki, prosta grzywka i kucyk. Teraz? Rozpuszczone włosy, grzywka na bok, rurki i kolorowe ciuchy: tak się zmieniłam z wyglądu! Jednak nadal jestem taka sama w środku ^^ Chetnie bym dała swoją fotę, ale później P:

Wcześniej, w 1 semestrze była afera, nie znałam mojego drugiego kumpla. Myślałam że ten pierwszy się we mnie zabujał.
 Potem ferie...zaprzyjaźniłam sie bardziej już z tym drugim, i jestem szczęśliwsza, bo ten pierwszy to zło,a  ten drugi to dobro :D A tak wgl to za szkołą tęsknić bee. Nie na nauką, ale za szkołą :D 
Z muzyki pełno się zmieniło. Paktofonika, Kaliber44, jeszcze dupstep...
Ale pozostało parę rzeczy: LPS, poczucie humoru, dystans do siebie..
W życiu pękły mi dwie przyjaźnie, ale skoro mam paczkę z mojej klasy..jestem najszczęśliwszą osoba ;*

I jeszcze to, że dzięki nim już prawie nie mam depresji i zapomniałam o autoagresjii (samookaleczanie się) 
Papa ;*

1 komentarz: