czwartek, 22 sierpnia 2013

: >

Siemanko!No nie wiem jak u was, ale u mnie wszystko gra, nie jest tak źle jak źle być mogło, ale i tak może być lepiej. Wakacje zaraz sie skończą, to źle, ale w szkole spotkamy znowu starych znajomych, których i tak po tygodniu będziemy mieć dość.
Macie już zeszyty, piórnik i tak dalej? Ja ostatnio byłam na szkolnych zakupach, kupiłam sobie wszystkie podręczniki (haha, byłam na ulicy Pokątnej :D nie no, żartuję przecież xD)  piórnik nowy, przybory do geometrii i cyrkiel (ja te ostatnie musze kupować kilka razy w roku, znajduje je najczęściej na dnie plecaka w szczątkach ._.)  no i jeszcze piórnik. A mam jeszcze taki fajny zeszyt: "Keep kalm and love Internet", taki cały w kropki z napisem "I love dots"  i jeszcze w paski "I love stripes". Oprócz tego jakieś inne, to już nie paczyłam jakie.
Siedzę na 6obcy i poznaję nowych ludziów :D już mam 5 nowych znajomych :D Aha i chcecie linka do mojego ASK'a? Mogę w każdej chwili :) Dobra, ja kończę. Może bedzie jutro/pojutrze/popojutrze/za miesiąc ciekawsza notka :> papa !

3 komentarze:

  1. Emm... no... tego... Fajnie, że wszystko jest fajnie. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już wszystko do szkoły, alee nie chce mi się w ogóle iść :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam biało-czerwony zeszyt do anglika "I love stripes" :D

    OdpowiedzUsuń