środa, 28 sierpnia 2013

Luz :D

Siemm 
U mnie jest TOTALNY luz, całe dnie siedzę na dworze, a do kompa zasiadam dopiero wieczorem. Haha, piękna akcja dziś była: 
-Kurde, ci chłopacy uciekli, a brama jest na kod!
To powiedziała moja koleżanka, a ja wpisuje byle jakie cyfry. Bramka sie otwiera
"Uwaga znaleziono królika-kapcia, ma piękną mordę, jest kremowo-kremowy i ma wielką stopę na spodzie"
Tekst by me ofcrs :D Gimbusi się zasiedlili na schodach, kojarza mnie już jako tako. Kurde, szkoda, że wakacje się kończą :C Szczerze mówiąc, we wrześniu sie przeprowadzam, więc gdy już lekcje odrobię wolę wyjść na dwór, niz siedzieć przy kompie ;/ więc sry, ale będę rzadko pisać. Jak już nie bd mieszkać na osiedlu to będę pisać (haha o ile będzie internet ;/) więc nie miejcie do mnie żadnych pretensji. Pa

3 komentarze:

  1. No cóż, fajnie, że się przeprowadzasz ale pisz szybko :D
    -----
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej przeprowadzki życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech na tym osiedlu będzie internet, bo fajnie się twój blog czyta.

    OdpowiedzUsuń