środa, 14 sierpnia 2013

Nowy lps < 3

Tak...a jednak. Kolekcja powiększyła się o tego przesłodkiego tygryska:

Imie: Winter
Nazwisko: Cats
Wiek: 14-16 

Jestem z tego dumna. Bo co, 12 lat, myślę, że to juzkoniec a jednak nie ^^ Dzięki Winter wczoraj bardzo długo się bawiłam, bo sie okazało że ten piękny tygrys jest zaginioną siostrą Tigera, i że to córka królowej..wiecie, ja pokażę wam kiedyś drzewo genealogiczne kotów.

Ps do Anonimowy: Jak dodam filmik o mojej kolekcji i filmik "powitalny" to na pewno znajdziesz. Za chwilę dodaję :)




 I moja skromna kolekcja. Skromna, bo 116 lps jedynie. Dwa koniki morskie Diamond i Mięta zemdlały z wrażenia xd

Zrobię drzewo genealogiczne kotów, ale foty z neta bo telefonu nie mam. Te zdjęcia do tej notki zrobione bytły już wcześniej. 

A tak w ogóle, to kupiłam sobie full capa ^^ A w Nysie jest festival, będzie występować m.in. Fokus, Peja, O.S.T.R..Boże, jak ja tam chce pojechać! O.K. to ja kończę. Trzymajcie się! 













3 komentarze:

  1. Tygrysek pikny, kolekcja też. :) Ja mam 80 lps.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty mówisz NA KOLEKCJĘ SKROMNA? JA CI ZAZDROSZCZE BO MAM TYLKO 43!

    OdpowiedzUsuń