czwartek, 15 sierpnia 2013

Nuda -,-

Kurdee, nie lubie się nudzić :( jestem teraz na działce, ale zdążyłam dorwać laptopa z netem ^^ Siedzę sobie na fejsbuku, piszę z naprawdę fajną osobą (^^) ogólnie- luz. Zaplanowałam sobie, że z koleżanką pójdziemy na pole na snopki i porobimy zdjęcia. Hmm...ostatnio mam fazę na dużą aktywność na fejsie. Dodałam głupie zdjęcie i oznaczyłam na nim koleżankę (tu przerwałam na 5 minut pisanie, by zabić komara co się od dłuższego czasu pałętał po pokoju) haha, ogólnie głupawka była ^^ Dziwię się, że przy jednej kresce zasięgu działa mi ASK, facebook i blog O.o w końcu jestem na jakimś zadupiu! Będę do niedzieli. A potem wakacje w mieście.


"Gdy wstaję późnym rankiem

przywitam się z śniadankiem"

Lubię ten moment w piosence ^^ O.K ja kończę, nie mam o czym pusać, przecież tak jest zawsze.
papa


PS. Zrobiłam drzewo genealogiczne kotów, ale...taak, zostało we Wrocławiu -,-
 

2 komentarze:

  1. Emm... Fajna notka. XD
    LOL, nie wiem co napisać w komentarzu. 0.o

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, ekhm. Udanej nudy życzę :D

    OdpowiedzUsuń