wtorek, 22 października 2013

Blog a YouTube

Hellou Lejdis!
Mam manię  na mówienie na moje koleżanki "lejdis" :3
Mam pomysła na serial. Z życia wzięty. Otóż jeszcze przedtem jakiś diabeł nakłonił mnie do kręcenia filmików o LPS, więc napisałam scenariusz. Nie wiedziałam jednak, co może się wydarzyć w owym serialu , ale dzisiejszy dzień dał mi natchnienie. Posłuchajcie...
Po szkole jestem z moim najlepszym przyjacielem na ławce przed szkołą. Poszłam na chwilę po rzeczy z szafki szkolnej i znalazłam karteczkę wciśnięta w taki otwór. Na tym papierku był numer telefonu i napis "zadzwoń". Nie powiedziałam tego kumplowi, nie wiem nawet czemu.
Parę godzin później, wyszłam na podwórko. Z kieszeni wydłubałam forsę na Colę, a jakieś papierki wyrzuciłam do kubła. WŚRÓD TYCH PAPIERKÓW WYRZUCONA ZOSTAŁA TA KARTKA Z NUMEREM TELEFONU! ;-; oczywiście ja, życiowa pierdoła, nie zapisałam numeru w telefonie. Super, co? No, ale przynajmniej mam pomysł na akcję do serialu. Szczerze, to wolałabym mieć ten numer ;-;


A co do tematu notki: blog a YT. No bo niektórzy z was nie mają konta na YT= nie ma komentarzy i łapek w górę. No, chyba że znajde kogoś na YT i się z nim zakoleguję. 

Uwielbiam robuć rzeczy HandMade :3 Mam już zrobione 2 telefony, pokój i chwilowo brakuje mi kartonów, ale mój tata obiecał mi dac jakieś ze swojej pracy, takie małe kartoniki np. żeby zrobić dwupiętrowe łóżko, kanapę (wpiszcie w YT "lps diy" (do it yourself) i będziecie mieć dużo filmików jak coś zrobić < 3) i te większe, na pokój/kuchnię/łazienkę. Oprócz tego muszę udać się do papierniczego (lol, rymy) i kupić trochę papieru kolorowego do tapetowania LPS'ków pokoju nowego JOŁ xD Rymy, rymy everywhere ;-; 

Znacie to, gdy mówi się "joł ziom"? Ja mówię "zioł jom" xD Lol xD

Aha, mam PS'a
@ zapomniałam kto to napisał ;-; 
Nie chcę nowego bloga zakładać, bo mi szkoda komentarzy i odwiedzin. Moge być aktywna na YT, a na bloga nie wiem czy będę pisac coś o LPS w stylu oceny różnych LPS, bo wolę jakiś opis zabawy, czy też poradnik...No, po prostu co do ocenek, to kogo obchodzi moje zdanie na temat jakiś LPS? 


haha, kiedyś z woreczka foliowego napełnionego wodą było łóżko wodne dla lps < 3

Jeny, już 21 a ja musze dokończyć zadania z matmy ;-;
Narka < 3

3 komentarze:

  1. Ja niestety nie mam konta na YT :(

    OdpowiedzUsuń
  2. uhuhhuhu, będzie co oglądać <3 !
    mmm, masz jakiegoś wielbiciela *w*
    masz rację, chyba lepiej będzie nie zmieniać bloga, masz dużo wyświetleń ;)
    no i masz ode mnie wieeelki plus za miłość do rzeczy DIY! ♥,♥
    to czekam na serial i zioł jom hahahah <3
    http://lps-fotoblog.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh fajnie że masz tuba!
    Może będziemy sobie komać?
    Mój blog - moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń