niedziela, 20 października 2013

Wspomnienia, ach, wspomnienia

Elo

Tak sobie myślę o tych wszystkich blogach, które są w mojej liście, i na serio piszecie raz na długo, ale was rozumiem, bo \ja też tak robię. Szkoda, że wy macie tak dużo komentarzy, a ja po jednym, a uważam że moje notki są na takim samym poziomie co wasze. Jak uważacie inaczej, to pisać :|


Jestem już za stara na zabawę lps ;-; Szczerze, to mnie nie fascynuje tak jak dawniej. Zawsze te zabawy konczą się czyjąś śmiercią (bo kolega zrył mi psychikę) więc jednye co z moimi LPS'ami mogę robić too...

OGLĄDAĆ STARE FILMIKI Z 2009-2012 < 333 

Tęsknię za tymi czasami, wiecie? Ale, jak ja to z moim kumplem mawiamy "Stare dobre czasy...ale te też nie są złe". Z tym kolega mam tak dużo powiedzonek, które sami wymyśliliśmy :D Wspomnienia, ach wspomnienia...

Pamiętacie SagiręLPStv? Albo endi100? Albo 5000ami, tych wszystkich, których subskrybowaliście, gadaliście przez gg/skype, a teraz żyjecie innym życiem. Stare czasy :')

http://www.youtube.com/watch?v=UaCR5sL4-bw to pierwszy film który objerzałam na youtube gdy zorientowałam się że lps są popularne :')

Kojarzycie Ivanę997? Ostatnio filmik dała w maju 2013 ;o

A znacie klau789? Ona jest spoko :3

A wy macie jakieś takie osoby z yt któe oglądaliście parę lat temu? Ja mam sporo, ale nie wszystkie napisałam ;x


Ja się zmywam, ciao! xD

2 komentarze:

  1. Ja najpierw poznałam Bullciomaniaka, zresztą nadal czytam jej bloga i oglądam filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam bardzo lubię twojego bloga, masz fajny styl pisania <3. Jednak jakoś tak mało piszesz o LPS, nie wstawiasz ich zdjęć, no tak jak piszesz, znudziły ci się trochę i czytelnicy, którzy chcą pisać o LPS to widzą :(. Ja bym ci radziła albo się wziąć do kupy i pisać rzetelnie o LPS, albo założyć nowego bloga lifestylowego ;). Bo masz talent do pisania i nie musisz go "marnować" na pisanie o figurkach, tylko możesz pisać o sobie, swoich zainteresowaniach etc.
    stay strong ♥
    http://lps-fotoblog.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń